گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

من نباشم (2)

من نباشم می دونم تو استراحت می کنی اولش ساده به این نبودن عادت می کنی اما وقتی فهمیدی راس راسی عاشقت بودم نمی گی اما یه کم ، احساس غربت می کنی من نباشم اگه حس کردی یه کم غریب شدی از یه عاشق یا یه شمع سوخته بی نصیب شدی بنویس رو کاغذ و بده دس باد بیاره بنویس فقط تویی ، چون دیگه بی رقیب شدی من میام گذشته رو می دم دس آب روون بعدشم با التماس بهت می گم دیگه بمون اگه پای کسی تو زندگی ما وا نشه می تونیم با هم بریم تا هفت تا شهر آسمون من نباشم یه روز امتحان کن و بگو چی شد اگه امتحان می کردی تو ، چه قد چیزا می شد بعد امتحان اگه یه وقت کسی بود مث من نشونم بده بگو شاگرد اولت کی شد ؟ من نباشم می دنم فکر می کنی خود خواهیه ولی این حقیقته ، قصه آب و ماهیه هیچ کسی نمی تونه انقد دوست داشته باشه عشق من یه عشق آسمونی و الهیه من نباشم ولی نه ،‌ باید خودت بگی بیا تو باید فرقی بذاری میون عاشقیا دیگه ما تو عصرمون لیلی و مجنون نداریم قلبامون سنگی شدن ،‌ رنگ دلامونم سیا من نباشم به خدا قدر تو رو نمی دونن دوس دارن باهات بسازن و لیکن نمی تونن من می رم تا که نباشم ولی یک چیزو بدون اونا هیچ کدومشون آخر باهات نمی مونن زان خوبتری که کس خیال تو کندیا همچو منی فکر وصال تو کند الحق که بر آفرینش خود نازدایزد که تماشای جمال تو کند من بنده ی آنم که ببوسد دهن تو وز هر دهنی نشنود الا سخن تواندیشه ی مردم همه از شور قیامت تشویش من از قامت عاشق فکن تو شاید که شود رنگ بخون دل شیرین هرتیشه که بر سنگ زند کوهکن تو نرگس بیمار تو گشته پرستار من تا چه کند این طبیب با دل بیمار من خفته ی بیدار گیر گرچه ندیدی ببینچشم پر از خواب خویش دیده ی بیدار منهرچه لبم بوسه زد گندم خال تو را یک جو کمتر نشد خواهش بسیار من از برج مراقبت مزاحمتون می شم.اگه تو قلبتون جا هست اجازه فرود می خواستم. اجازه هست؟ شاید کسی را که با او خندیده اید فراموش کنید.اما کسی را که با او گریستید هرگز فراموش نخواهید کرد غم و شادی در یک خانه زندگی می کنند به آهستگی شادی کن تا غم بیدار نشود یک بچه همواره می تواند سه چیز به یک آدم بزرگ بیاموزد : ۱- شاد بودن بدون دلیل ۲- دائم به کاری مشغول بودن ۳- تقاضا کردن آنچه با تمام وجود می خواهد هر کجا محرم شدی چشم از خیانت بردار ای بسا محرم که تا یک نقطه مجرم می شود دل آدمی بزرگتر از این زندگی است و این، راز تنهایی اوست اخم نکنید هرگز نمی دانید چه کسی ممکن است با یک تبسم عاشقتان شود همه چیز در پایان خوب است. اگر خوب نباشد بدانید که هنوز به نقطه پایان نرسیده است همه میگن باید برای رسیدن به عشقش از تموم دنیا بگذره ولی تو که دنیای منی چطور ازت بگذرم؟ احمقانه است که بخواهی از اشتباهات دیگران در امان باشی . چنین کاری غیر ممکن است . فقط سعی کن از اشتباهات خودت در امان باشی ولتر:شما ممکن است بتوانید گلی را زیر پا لگدمال کنید، اما محال است بتوانید عطر آنرا در فضا محو سازید نردبان این جهان ما ومنیست عاقبت این نردبان افتادنیست لاجرم آن کس که بالاتر نشست استخوانش سختر خواهد شکست به چشمان خود هم غمت را مگو که میگرید و سر نگه دار نیست دوستی ازدواج روح است درآن طلاق وجدایی جایز نیست. از کبوترپرسیدم : زندگی چیست؟ پرهایش را تکان داد و جواب نداد ازدریا پرسیدم:زندگی چیست؟ خروشید و جوابم را نداد ازآفتاب پرسیدم:زندگی چیست؟ غروب کرد وجوابم را نداد ازانسان پرسیدم:زندگی چیست؟ گفت: زندگی خون دل خوردن است اولش عشق وبعد مردن است.

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

من نباشم (1)

من نباشم کی تو رؤیا ، موهاتو ناز می کنه ؟ کی با بالای شکسته با تو پرواز می کنه ؟ راس بگو من که نباشم اخمای پیشونیتو کی میاد دونه دونه با حوصله باز می کنه ؟ من نباشم کی می شینه تا سحر بالای سرت ؟ کی میاد برداره اشکو از رو چشمای ترت ؟ من نباشم کی میاد موقع رفتن اشکاشو می کنه بدرقه ی راه بلند سفرت ؟ من نباشم کی گلای خواهشت رو آب میده ؟ کی به فریادت با حس عاشقی جواب می ده ؟ راس بگو به غیر من کدوم دیوونه ای میاد واسه هر اشاره کردنت دو تا کتاب می ده ؟ من نباشم کی میاد با خواهش و با التماس با یه عالم گل ارکیده و کلی گل یاس منت چشماتو می کشه فقط به این امید که بهش بگی برو ، شعرای تو پر از خطاس من نباشم کی میاد ناز نگاتو می خره ؟ کی میاد دنبال تو تو رو تا خورشید می بره ؟ من نباشم کی میگه همیشه حقا با توا ؟ واسه ی خاطر تو جون می ده پشت پنجره من نباشم کی می باره تو زمون تشنگیت ؟ کی می خواد تو رو مث من تو تموم زندگیت ؟ من نباشم کی با چشمای تو سازشش می شه ؟ با تموم مهربونی و غم و دیوونگیت من نباشم کی واسه خوابت لالایی می خونه ؟ تو تو هر هوایی باشی ،‌ باز تو دنیات می مونه ؟ من نباشم کی بهت می گه بازم عاشقتم ؟ اگه حتی دلمو بشکنه و برنجونه من نباشم کی تحمل می کنه کار تو رو ؟ با رقیب گشتنا و اذیت و آزار تو رو تو خودت داور میدون شو بگو من نباشم کیه که جواب نده تلخی رفتار تو رو ؟ من نباشم کی برات قصه می گه تا بخوابی ؟ کی میاد سراغ رؤیات تو شبای مهتابی ؟ من نباشم کی بیداره تا تو خوابت ببره ؟ کی قایم می شه لای ابرا که راحت بتابی ؟ من نباشم کی کلافت می کنه با سوالاش ؟ کی تو رو بهم می ریزه ، با بیان خیالاش ؟ ولی بی انصافیه ،اینم بگم ، من نباشم کی تو نامه جای اسمت ماهو می ذاره بالاش ؟ من نباشم کی تو هر چیزی بگی گوش می کنه ؟ کی به خاطر تو دنیا رو فراموش می کنه ؟ من نمی گم تو بگو که کی زمون قهر تو همه ی مردم دنیا رو سیاپوش می کنه ؟ من نباشم کی تو رؤیا درو روت وا می کنه ؟ هر چی که گم می کنی یه جوری پیدا می کنه واسه ی من افتخاره ، نگی منت می ذاره ولی که اندازه ی من ، زیبا ‌زیبا می کنه ؟ من نباشم کی به مرغ عشق تو دونه می ده ؟ کی به طاووس قشنگ آرزوت لونه می ده ؟ کی به اون سری که توش عشق یه آدم دیگس با نهایت جنون و عاشقی شونه می ده ؟ من نباشم کی واست حرفای رنگی می زنه ؟ دیگه کی حرف چش به اون قشنگی می زنه ؟ کی میاد به جای طرحای قدیمی و زیاد روی نامه طرح برگ توت فرنگی می زنه ؟ من نباشم کی میاد انقدر برات دعا کنه ؟ هر چی برگردونی رو تو ، باز تو رو صدا کنه کیه که بدونه دیشب با رقیبش بودی و انقد عاشقت باشه ، بازم بهت نگاه کنه ؟

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

سرعت اینترنت

بسم تعالی
شاید برای شما این مسئله پیش آمده باشد به روز شدن ما چرا با تاخیر و زمان های طولانی انجام می گیرد . این به این دلیل است که سرعت اینترنت در ایران یک ماه است که دچار مشکل و ایراد است و هیچ کاری انجام نگرفته است .

یاقوت معطر

را دوست دارم و به خاطر ناز بدنش در لباس نیلوفری دریای دلم هنوز طوفانی است و هنوز همان زورق بی بادبانی که در جست و جوی تو به ابدیت خواهم رسید. دلم برایت تنگ است. نمیدانی من از حصار تنهایی خویش برای تو می نویسم . من از قصه ها و دریاهایی مینویسم که تو فراموششان کرده ای . از عشق که بی هیچ آغازی به پایان رسید. من از اشکهایی مینویسم که قطره قطره چکیده اند و خشک شده اند و از چشمه هایی که دیگر نجوشیدند. من هنوز همان پرنده تک نوا ز عشقم من هنوز همان قایق شکسته بی بادبانی هستم که ساحل را در روشنایی کم سوی فانوس عشق تو میبینم و حتی گاهی برای رسیدن به ساحل می گریم . گوش کن صدای گریه اش را میشنوی ؟؟؟صدای قلب پاره پاره ام را میگویم . آخر تو میدانی با من چه کردی؟تو قلبم را ربودی , احساسم را تکه تکه کردی, تو من را دزدیدی من در زیر فشار کفشهای تو شکفتم و شاید همان تازه گلی بودم که زیر چکمه های باغبان له شد . من در جستجوی ابتدایی برای آغاز بودم و تو همیشه ابتدایی ترین واژه برای بیان انتها بودی . من به دنبال دستی بودم برای دوباره روئیدن , دوباره کاشتن و تو همیشه همان دستی بودی که گل می چید . تو همان احساسی بودی که هرگز باور نشد . همان شعری بودی که هیچ گاه آغازی نداشت و من همان کبوتر خسته بالی بودم که در عشق تو اسیر ماندم چشمهایم را می بندم و زیر لب آرام آرام زمزمه می کنم : گل من ! زندگی ،‌بدون روزهای بد نمی شود؛ بدون روزهای اشک و درد و خشم و غم .
اما ،‌روزهای بد ، همچون برگهای پاییزی ، شتابان فرو می ریزند ، و در زیر پاهای تو، اگر بخواهی ، استخوان می شکنند ،‌و درختْ استوار و مقاوم بر جای می ماند. گل قشنگ من ! برگهای پاییزی ، بی شک ، در تداوم بخشیدن به مفهوم درخت و مفهوم بخشیدن به تداوم درخت ، سهمی از یاد نرفتنی دارند ....
طعم حرفات هنوز شیرینه . چه سخته با تو بودن و تنها موندن چشمام رو می بندم سکوت می کنم ....سکوت و مزه شور قطرهای بی تاب،دهان خشکم را به ضیافت می خواند چشمهایم هنوز بسته است باور کن

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))

دفتر غم هایم

هیچگاه لحظه جداییمان را حتی در خواب نیز ندیدم! زندگی را بدون تو یک کاووس میدیدم ....
آنقدر تو را دوست میداشتم که قلبم هیچ احساسی به جز تو نسبت به هیچکس و هیچ چیز نداشت....
دنیا را با تو زیبا میدیدم و هر شب اگر از دلتنگی خوابی به این چشمهای خسته
و گریانم می آمد ، به شوق دیدار با تو به خواب میرفتم.... تو رفتی ، اما عشق در قلب من همچنان زنده است
قلب مرا می سوزاند! هنوز هم یک مجنونم و منتظر تو هستم ای لیلی بی وفا! این رسمش نبود ای بی وفا!
محبت و وفا را از تو آموخته بودم ، معنای عشق را تو به من یاد دادی ، اما اینک از دید تو دیگرعشقی وجود ندارد!
سخت است وداع با کسی که لحظه به لحظه به یاد او بودی و تمام زندگی تو بود! به خدا این رسمش نبود
قلبی که دیوانه وار تو را دوست میداشت را بشکنی! دلت از سنگ نیز سنگتر است!
ای تنها بهانه برای زنده بودنم ، حالا دیگر بهانه ای برای زنده ماندن ندارم! به چه عشق و امیدی زندگی کنم؟
خوشبختی؟ موفقیت؟ خوشبختی را با تو میدیدم و موفقیتم در گرو عشق تو بود! تا اشک میریزم به من میگویی بچه ای
تا ابراز علاقه ای کنم به من میخندی و هیچ احساسی نسبت به من اشکهایم نداری! تمام متنهایم در این دفتر عشق
را همه از بی وفایی های تو نوشته ام و همه صفحات این دفتر پر از غم دلتنگی های من است.
دفتر عشقی که اینک یک دفتر پر از غم است دفتر غمم را باز میکنم زین پس تنها از غم ها و تنهایی
بی وفایی های تو می نویسم..... پس بخوان ای مخاطب ، بخوان و درد مرا بفهم! او که باید دردم را بفهمد
دلش سنگ است و یک ذره احساس محبت و عشق در وجودش نیست او که باید بخواند نمی فهمد
عشق چیست، شکستن یک قلب چه دردیست! آری او که باید بخواند دیگر لایق این دفتر عشق و متنهایم نیست!

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))