گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

خلاقیت با گوشت سفید!

خلاقیت با گوشت سفید!
 برترین ها:  درباره فواید جایگزین کردن گوشت سفید با قرمز در رژیم غذایی چیزهایی شنیده‌اید. گوشت سفید کم‌ضرر‌تر است و بهتر است بیشتر در وعده‌های غذایی از آن استفاده کنید. اما غذاهایی که بشود با گوشت بدون چربی سینه مرغ درست کرد به ‌نظر محدود می‌رسد. این دستورها به شما کمک خواهند کرد که بتوانید برای کل هفته با سینه مرغ غذای غیرتکراری درست کنید!

 1- سینه مرغ را تکه‌تکه کنید در زعفران یا آبلیمو و نمک و فلفل بخوابانید. بعد از چند ساعت آنها را به سیخ چوبی بزنید و در تابه سرخ کنید. در تابه را به‌ مدت یک ربع ببندید تا مرغ مغزپخت شود. سپس آن را با برنج و سبزیجات سرو کنید.

 2- سینه مرغ را باریک‌باریک ببرید، آردسوخاری بزنید و در روغن سرخ کنید. کمی پاستا بپزید و با کمی پنیر و آویشن کنار مرغ سرو کنید.

 3- یک سینه مرغ را بپزید و خرد کنید. آن را با 2 عدد سیب‌زمینی پخته متوسط و 2 قاشق غذاخوری سس مایونز مخلوط کنید و با کمی کاهو یا اسفناج خام سرو کنید.

 4- سینه مرغ را تکه‌تکه کنید و در مقداری آرد گندم بغلتانید. 2 تخم‌مرغ را در کاسه بزنید و گوشت مخلوط به آرد را در تخم‌مرغ بزنید و بعد به آرد سوخاری آغشته کنید. این تکه‌ها را در روغن سرخ کنید و با سس کچاب میل کنید.

 5- سینه مرغ را باریک ببرید و روی کباب‌پز کباب کنید. کمی نمک و فلفل سیاه روی آن بپاشید و با کمی آبلیمو آن را مزه‌دار کنید. این غذای رژیمی را می‌توانید با سبزیجات تازه سرو کنید.

 6- سینه‌ مرغ را باریک ببرید و کباب یا سوخاری کنید. روی آن فلفل دلمه‌ای، گوجه‌فرنگی و ریحان تازه بچینید و کمی پنیر پیتزا روی آن بپاشید. سپس آن را چند دقیقه در فر بگذارید تا پنیر آب شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد