گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

نوشته سعید کریمی وگروه پاسارگاد

چند ماه پیش، شکرالله عطارزاده، خبری را مبنی بر ارتباط عاشقانهء رایس، وزیر امور خارجهء ایالات متحده با یک دانشجوی قزوینی مطرح کرد و مدعی شد ریشهء موضع‌گیری‌های ضدایرانی وی در این نکته نهفته است. در این ستون، کم و کیف خبر را از وی جویا شدیم:
شما چندی پیش مطرح کردید که خانم کاندولیزا رایس به دلیل شکست در روابط عاشقه با یک جوان قزوینی با ایران سر عناد و جنگ دارد؟
این مساله کهنه و قدیمی است.
آیا لازم نمی‌بینید که بیشتر توضیح دهید که ماجرا از چه قرار بوده است؟
مسایلی که درخصوص روابط عاشقانه خانم رایس با جوانی قزوینی مطرح شد از این‌جا بود که یکی از نمایندگان زن مجلس هفتم که درآمریکا تحصیل کرده است و در نهایت آشنایی با محیط زندگی خانم رایس و آن دانشجو داشته، اطلاعات خوب و مستندی در این باره به من داد.
اسم این خانم چیست؟
نمی‌توانم اسم ایشان را بگویم.
با هم همکلاس بوده‌اند؟
همکلاس نبوده‌اند اما اطلاعات خوبی از محیط آمریکا داشت و اطلاعات را در حضور جمعی در مجلس به ما منتقل کرد که به جامعهء خبری این مطلب را منعکس کردیم، از آن تاریخی که رسانه‌ها این مساله را - منعکس کرده‌اند، خانم رایس سکوت کرده است. همین سکوت خانم رایس هم نشان دهندهء صحت مطلب ماست. خاطرتان باشد، من خانم رایس را دعوت به مناظره کردم و گفتم در یک مناظرهء تلویزیونی مسایل ایشان را باز کنیم و به مردم دنیا بگوییم که مشکلاتی که ایشان درخصوص ایران و آمریکا به وجود می‌آورند و برخوردهای احساسی و تندی که در رابطه با ایران دارند ناشی از مشکلات روحی و روانی اوست که ایشان در مسالهء عشق و عاشقی شکست خوردهء خود داشته‌اند. می‌خواهم این را بگویم که جامعهء آمریکا نباید گوش به فرمان زنی باشد که این همه مشکلات روحی دارد. البته از حجم و میزان مشکلات روحی که برای ایشان به وجود آمده ما اطلاع چندانی نداریم.
اطلاعاتی که به شما منتقل کرده‌اند، شامل چه نکاتی است؟
در هر حال برای غرب و جامعهء غربی نوع رابطه مهم نیست چه اندازه باشد. خانم رایس با این دانشجوی ایرانی ارتباطی داشته که ما می‌گوییم انشاالله ارتباط زناشویی داشته‌اند بعد از مدتی اختلافات کمی که بین این دو بروز می‌کند از آن زمان کینهء ایرانی‌ها را به دل می‌گیرد.
این اختلافات از چه سالی آغاز شده است؟
این اختلافات بر‌می‌گردد به سال‌های خیلی دور شاید 20 سال یا کمتر یا بیشتر. ما هم به خاطر حفظ حرمت همکار خودمان در مجلس که از نمایندگان زن مجلس بودند، حاضر نشدیم در این مورد بیشتر کنکاش کنیم، اما در حال حاضر برای خانم رایس فرقی نمی‌کند که آن مسایل مطرح شود یا نشود آن‌چه مشکل برای جامعه آمریکاست، این است که ایشان پنهان کاری کرده است. در آمریکا و اروپا مسایل مربوط به روابط جنسی زیاد موردنظر قرار نمی‌گیرد ضمن این‌که رییس جمهور سابق آمریکا هم مسایل و مشکلات اخلاقی داشت اما آن‌چه در اروپا و آمریکا مهم است، دروغگویی است. خانم رایس دروغگویی است که ادعا می‌کند من ازدواج نکرده‌ام و به نوعی دیگر از مسایل عشقی و عاشقی چیزی نمی‌فهمم. وی در حقیقت به جامعهء آمریکا دروغ می‌گوید و مردم آمریکا حق دارند که از خانم رایس سؤال کنند که ماجرای روابط عاشقانه ایشان با آن جوان ایرانی چه بوده و به چه اندازه با هم در ارتباط بوده‌اند.
این فردی که شما به آن اشاره می‌کنید حالا کجاست آیا اطلاعات تکمیلی را از ایشان گرفته‌اید؟
آن جوان هم اکنون در ایران است، اما ما به خاطر حفظ مسایل اخلاقی بیشتر از این درصدد پیگیری بحث نبوده‌ایم.
با خودش تماس دارید؟
آن کسی که آن دانشجو را می‌شناسد و آن کسی که خبر را به ما منتقل کرد، فرد بسیار مورد قبولی است.
یعنی با آن جوان قزوینی ارتباطی نگرفته‌اید؟
من ارتباط برقرار نکردم ولی آن خانمی که نمایندهء مجلس است که اطلاع از این قضایا دارد به خاطر حفظ شأن نمایندگی و این‌که دچار مشکل نشود، در مقامی نیستم که بخواهم ایشان را معرفی کنم.
شما می‌گویید خصومت دولت آمریکا با ایران به خاطر رایس و رایس هم به خاطر شکست در یک ماجرای عشقی ایران مشکل دارد پس سیاست‌های کلان آمریکا در قبل از رایس چه جایگاهی دارد؟
همه وزرای امور خارجهء آمریکا زنانی که سابقائ در مسوولیت دولت آمریکا بوده‌اند در این سطح به جمهوری اسلامی هجوم نیاورده‌اند.
از نظر شما سیاست‌های آمریکا در این هجوم بر چه مبنایی استوار است؟
من معتقدم همه این سیاست‌ها ناشی از مشکلات شخصی و مشکلات رفتاری برخی از افراد در این مسایل است.
شما گفتید که رایس سکوت کرده، این سکوت را با توجه به چه مواردی استنباط کردید؟
خانم رایس در این مساله هیچ‌گونه بحثی نکرده است، ما هم آماده هستیم که رایس یک جمله بیان کند و بگوید من نبودم تا آن موقع اسناد و دلایل خودمان را بر صحت این روابط منتشر کنیم.
مگر در این باره سند دارید؟
شک نکنید که در این قضیه ما دلایل محکمی داریم.
اسناد و مدارکی که در اختیار دارید، شامل چه چیزهایی است؟
شما اجازه بدهید خانم رایس اظهار عقیده کنند آن موقع سراغ ما بیایید تا اسناد را منتشر کنیم.
این اسناد شامل نامه‌های عاشقانه هم می‌شود؟
بعدائ می‌گویم.
و اگر رایس همچنان سکوت کند؟
به همین سبک خودمان ادامه می‌دهیم و افشاگری بیشتر نمی‌کنیم چون ما سکوت را نشانهء تایید مطلب می‌دانیم چون در عرف ما این گونه است که سکوت نشانهء درستی است.
چرا آن خانم نماینده خودشان مطرح نکردند و طرح این مساله را به شما سپردند؟
اخلاقیات در جامعه ما برای خانم‌ها یک‌سری محدودیت‌ها در بیان مسایل اخلاقی به وجود میآ ورند که نمی‌توانند به راحتی موضوع را باز کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد