گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

سلام دوستای گلم.

امیدوارم که همه خوب و سلامت باشید.

از نمایشگاه کتاب چه خبر؟ کیا رفتن و چیا گرفتن؟ من که مثل سالای قبل هنوز موقعیت برام جور نشده که برای نمایشگاه کتاب بیام تهران. امیدوارم سال دیگه بشه. ( البته سفارش کتاب دادم! دست ویدا خانم گل درد نکنه!)

تصمیم گرفتم دیگه دنبال کار نگردم! بذارم اون بیاد دنبال من بگرده! تازه دلشم بخواد!!!

نمی دونید چه بلایی سرم اومد امروز ---> قابل توجه ویدا جون که از شانس و بد شانسی پرسیده بود:

صبح از خواب که بیدار شدم رفتم حمام که دوش بگیرم . وسایلم و برداشتم و رفتم. همین که موهامو شامپو زدم و سرم شد پر کف، آب کامل قطع شد! دریغ از یه قطره! اونقدر ضد حال خورده بودم که نگو و نپرس. خلاصه با هزار دردسر و با استفاده از آب خوردنی که توی یخچال داشتیم یه ذره موهامو شستم و خلاصه اومدم خونه ی مادرم اینا و سریع پریدم توی حمام.

اما بازم میگم خوش شانس بودم. چون اول از همه مادرم اینا همینجا توی شیرازن و خونشونم از خونه ی ما زیاد دور نیست! دوم مجید بود که سریع با ماشین بیاردم اینجا! اگه هیچ کدوم از اینا نبودن چی؟؟؟؟؟ اون موقع بد شانس بودم! مگه نه؟

بگذریم...

هفته ی پیش داداش و مادر بزرگ و خاله ناهید هر سه رفتن حج. همش واسه داداش دعا می کنم که خدا بهش قوت بده، بتونه مادر بزرگ و خاله ناهید رو به سلامت به ایران و به آغوش خانواده برگردونه. اگر اشتباه نکنم توی تماسی که گرفته بود ظاهرا با ویلچر مادر بزرگ یه کم مشکل داشت!

خاله عزیزی و خاله عفت و بچه ها هم که رفتن مشهد زیارت! علی پسر خاله ی عزیزمم که سفر ده روزش به آلمان شده یه سفر ماهیانه به دور دنیا! ظاهرا از سوئیس، هلند، ایتالیا و آلمان تماس گرفته. بعد از این از کجا تماس بگیره خدا می دونه! (البته شایدم به من اطلاعات اشتباه داده باشن!) به هر حال خیلی خوش به حالش! ماموریت بری گردش دور دنیا حسابی گشت و گذار، پول که ندی هیچ یه چیزیم بگیری!! اما خدایی حقشه! لیاقتش رو داره!

من برای سلامتیشون دعا می کنم.

شما هم برای سلامتی همه ی مسافرا خصوصا مسافرای عزیز ما دعا کنید.

راستی یه سوال؟

خودم فقط قالب وبلاگم رو اینجور بدون عکس و ناقص می بینم یا واقعا اینجوری شده؟

دلم می خواد خودم بتونم یه قالب خوشکل واسه وبلاگم بسازم. اما هنوز زیاد وارد نیستم! تا هم خودم یاد نگیرم حتی اگه درست نشه می ذارم همینجوری بمونه!!! نمی خوام کس دیگه ای جز خودم واسه وبلاگم قالب بسازه! (اگه هومن بود همینو برام درستش می کرد تا بعد که بتونم خودم یکی طراحی کنم اما نمی دونم کجاست!!)

دیروز برای دومین بار توی هفته ی گذشته ویندوز کامپیوترم رو عوض کردم. نمی دونم اون همه نرم افزار جاسوسی از کجا یه دفعه با هم اومدن روی سیستم! آخه من جای خاصی نرفته بودم چیزیم دانلود نکرده بودم! ولی حواستون باشه که این نرم افزارا واقعا اعصاب خورد کنن!!!!

یه بار دیگه از همه التماس دعا دارم.

شادی شما آرزوی منه

در پناه حق
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد