گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

عاشق

1) پسرک عاشق دختر شده بود ، عاشق مهربونی هاش ، عاشق دوستت دارم هاش ، عاشق نامه هاش ، عاشق .... یه عشق پاک و خالصانه از طرف پسر...اما یه روز دخترک بهش میگه که برو ، دیگه نمی خوام باهام باشی...میدونی ....تمام اینا یه فیلم بود. من عاشق پسری بودم اما اون به من خیانت کرد و رفت ، منم برای اینکه تلافی کار اونو کنم با تو این کارو کردم. می دونم پسر خوبی هستی اما دوست داری که من با تو باشم وهمش فکرم پیش یکی دیگه باشه؟؟؟....پسرک مبهوت و دلشکسته برای همیشه از پیش دختر میره!
2) دخترک لحظه شماری می کرد تا به عشقش برسه....احساس می کرد که اگه تو دنیا یک نیمه گمشده داشته باشه ، اون همین پسره....اما یه روز خبر بدی میشنوه....پسرک میگه که بیماری کشنده ای داره و اونا نمی تونند با هم ازدواج کنند....از اون به بعد کار دختر، فقط میشه گریه کردن.....چند ماه بعد خبری می شنوه که اونو دیونه می کنه....اون پسر دروغ گفته بود و با دختر دیگه ای ازدواج کرده!
3) پسرک به خاطر دختر رودرروی خانواده اش ایستاده و با پدرش مشاجره کرده اما وقتی موضوع ازدواج رو با دختر در میون میذاره ، دختر خیلی بی تفاوت میگه که ما فقط دوست بودیم و نمی خوام بیش از این رابطه ای داشته باشیم. حالا پسرک خیلی افسرده است.
4) دخترک دلبسته پسر شده اما پسر اصلا متوجه این عشق نشده....دخترک روش نمیشه بهش بگه دوستت دارم اما دلش می خواست می تونست این جمله رو فریاد کنه. اون رو این عشق خیلی حساب باز کرده اما پسر فقط برای سرگرمی رفاقت می کنه و خیلی زود دخترک با عشق درون دلش تنها می مونه.
چطور بعضی از آدم ها اینقدر راحت می تونند چهره عشق رو مخدوش کنند.چطور به خودشون اجازه میدند که برای دو روز لذت خودشون کسی رو برای یه عمر تو عذاب بذارند و از همه مهمتر چطور می تونند دلی رو بشکنند.دل شکسته ای که اگه آه بکشه خدا اون آه رو بدون جواب نمی ذاره.....تمام داستان های کوتاهی که خوندید واقعی بود.چند تا داستان دیگه هم بود که دیگه نخواستم اونا رو بنویسم تا بیشتر از این کلمه عشق به سخره گرفته نشه. همه ما آدم ها به خاطر نیازهای جنسی و عاطفی ای که خدا تو وجودمون قرار داده به جنس مخالفمون نیاز داریم اما آیا این نیاز درهر شرایطی اسمش عشقـه؟....
من همیشه از خودم می پرسم که عشق چیه ، هوس چیه و مرز این دو تا کجاست؟....مگه میشه عاشق بود و سه ماه بعد از ازدواج رفت برای طلاق . اتفاقی که همین چند وقت پیش به وقوع پیوست .هر دو دیوانه وار اومده بودند محضر برای عقد .پسرک به عاقد می گفت حاج آقا زود ما رو عقد کن تا این دختر مثل ماهی از دستم نپریده .....اما امروز در راهرو های دادگاه به دنبال طلاق هستند و ازهم متنفر شده اند....به نظر شما اینا عاشق بودند؟ همه ادعای عاشقی می کنند اما اکثرا عاشق خودشون هستند تا معشوقشون. تا روزی که معشوقشون حالش خوبه و بهشون لذت میده عاشقند! اما اگه یه روز بر خلاف میلشون صحبتی بشه خودخواهی بهشون اجازه نمیده که به خاطر دل معشوق از خواسته شون بگذرند.عاشقی واقعا کار بزرگیه.....عاشق واقعی بودن یعنی عمرت و جونت رو بذاری به پای معشوق ..... عشق ورزیدن هنره ....باید که استعداد عشق ورزیدن داشت....باید که در یک خانواده عاشق بزرگ شد.

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 2 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:48 ب.ظ http://hamekare.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ من منتظر حضور گرمتان هست و نظر گرانبهایتان را در کمال محبت در گنجینه ی نظرات نگهداری میکند

یکی مثل خودت ولی غریبتر از تو چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ب.ظ http://mohbat.blogsky.com/

سلام دوست عزیز منم تقریبا شرایطی مشابه به شرایط تو داشتم ولی عشق شیرینم واسه همیشه از پیشم رفت ومن تا ابد با جنون به عشق او زندگی میکنم و هیچ کس هم نمی تونه جای خای اونو تو قلبم پر کنه اولین چیزی هم که نظرمو جلب کرد عنوان وبلاگت بود چون من عاشق از عشق گفتنم کسی که واقعا عاشق باشه حرف دل عاشقو بهتر می فهمه
شاد باش و به زندگی از دریچه امید نگاه کن و به گذشته ی پر شکوهت هم افتخار کن برای ما همین قربونی شدن هم افتخار بزرگیه در ضمن ببخشید این قدر حرف نوشتم چون دل پر دردی دارم و با شما درد دل کردم... خوشحال میشم بهم سر بزنی... التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد