گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

سکوت من ترانه من است

سکوت من خود سرود و ترانه من است و گرسنگی من همان سیری من است
و آب در تشنگی من جریان دارد و در هوشیاری من مستیهاست
و عروسیهاست در فغان و شکوه من و دیدارهاست در غربت تنهائیم
و پنهانی من عین ظهور و ظهور من همه ستر و حجاب است
چه بسیار که از غمها شکوه می کنم و قلبم بدان غمها بر خود می بالد
چه بسیار که می گریم و دندانهایم به خنده رخ می نمایند و چه بسیار که در آرزوی دوست دلم پر می شکد
و دوست در کنارم نشسته است و چه بسیار که چیزی را طلب می کنم
و آن چیز در در حلقه نگین من است گاه شب تاریک دشمنانم را ( که همان رهزنان حواسند) در پرده ظلمت می پوشاند
تا من پرده رویاهای خویش را بگسترم و آنگاه صبح هوشیاری باز پرده را در می پیچد و به کناری می نهد .

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد