گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

رویای نیمه تمام !

آنکس که می گفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من امده باشد رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها همان اوازی بود که من گمان می کردم میگوید: دوستت دارم شب خورشید رفت . آفتابگردان به دنبال خورشید می گشت در آسمان که ناگهان ستاره ای چشمک زد . آفتابگردان سرش رو پایین انداخت ... آری گلها هیچ وقت خیانت نمی کنند پاییز بهونس برگ از درخت خسته میشه :
سلام خدمت همه شما دوستان عزیز و خوبم . مرسی که همیشه به من محبت داشتید و منو تنها نذاشتید . امیدوارم همیشه خوب و خوش باشید و روزگاز به کامتون باشه . همون طوری که قول دادم از امروز دوباره شروع به نوشتن می کنم اونم فقط به عشق شما به عشق کسایی که این مدت که من نبودم همش یا ایمیل میزدن یا پی ام می فرستادن خیلی از دوستاییم که با من صمیمی بودن روزی یه بار به من تلفن می زدن و احوالمو میپرسیدن . جا داره از همه شما تشکر کنم . بخوام اسم ببرم خیلی زیاد میشه ولی از همه تشکر می کنم و هیچ موقع محبتاشونو یادم نمیره . امروز می خوام درباره زندگی مشترک صحبت کنم شاید همه ما توی این دنیا به دنبال جفتمون می گردیم . هممون یه نیمه گمشده داریم که باید توی این دنیا پیدا کنیم . یکی میگفت قبل از پیدایش دنیا همه جفت بودن و همه دو به دو بودن . چون آدم و هوا از هم جدا شدن و قحر کردن همه مردم نیمه گمشده خودشونو گم کردن و به این دنیا اومدن . حالا هم هر کسی دنبال نیمه گمشده و جفتش می گرده . ولی میشه زود تصمیم گرفت ؟ مثلا هر کسی رو آدم به عنوان جفتش انتخاب کنه ؟ مامان بزرگم می گفت اگه قسمت باشه آدما نمی فهمن کی همدیگرو پیدا می کنن و چطوری با هم آشنا میشن . راست میگه قسمت هر آدمی مشخصه به نظر من سرنوشت و تقدیر هر کس از قبل نوشته شده . ما آدما همیشه می خوایم از سرنوشت فرار کنیم . با کسی دوست میشیم می خوایم به هم بزنیم و بریم پیش یکی دیگه . همش از سرنوشتی که برامون نوشته شده فرار می کنیم . به هر حال اینو گفتم چون خیلی هارو می بینم که همین جوری رفتار میکنن . اینم بگم آأم باید با یکی باشه و بمونه و با همونم بمیره . اگه قسمت هر چی باشه باید قبولش کرد که متاسفانه خیلی هارو میبینم که نمی خوان اینو قبول کنن . مرسی که به حرفای دلم گوش دادین . ازین به بعدم زود به زود میام و آپدیت می کنم . قول می دم متن های خوشگل و باحال براتون بنویسم . همتونو دوست دارم . راستی اگه کسی می خواد پی ام بده به آیدی یاهوم خیلی وقته برام آف نمی یاد نمی دونم چرا اگه میشه ایمیل بزنه من به تو می اندیشم ای سرا با همه خوبی تک و تنها به تو می اندیشم

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 1 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.arash65redb.blogfa.comhttp://

بست عالی بود همدم من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد