گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

عزیزترینی

چشمهایم را که همیشه نظاره گر آن سوی جاده ها می باشد ، می بندم و با خود می گریم !
اشکهایم قطره قطره از گونه های سرخم بر دل زمین می نشیند هر قطره از اشکهای خیسم مرا به یاد و خاطره آن روزها می برد ، خاطره های آن روز دوباره گلویم را به سوی بغض فرا می خواند !
با خود می گویم که چقدر تنهایم ، با دل غمگین خود به درد و نیاز مشغول می شوم مثل آن روزها کسی نیست که با او درد و دل کنم ، حرف دلم را برایش زمزمه کنم چشمهایم را که می بندم ، همه جا برایم تیره و تار می شود ، دیار عاشقان در ذهنم مجسم می شود !
لحظه های شادیم دوباره در خاطرم زنده می شوند ، شوق اشک ریختن دوباره در وجودم موج می زند…!
دوباره می خواهم بال و پر پرواز را به سوی آسمانهای آبی باز کنم ، دوباره می خواهم لحظه هایم را از شادی و لبخند پر کنم
همه کس را تار می بینم ، چشمهایم نیز قدرت دیدن را نیز ندارد !!
دیگر گریه هایم اثری بر بود و نبود من ندارند ، انگار که نیست و فنا شدنم برای یارم ارزشی ندارد !! پرده چشمهای سیاه و تارم را دوباره باز می کنم ، اما باز کسی پیدا نمی شود که به حرف دلنشین من گوش فرا دهد ، مرا نوازش کند ، از ته قلب مرا دوست داشته باشد… !
آری انگار که شکایتی دارم از چشمهای همیشه سیاه و تارم ، ای ابرهای سیاه و سرگردان ، ای روزهای شادی و خنده ، ای خاطرات همیشه زنده ، من حقیقت زندگی را می خواهم ،حقیقت زندگی نیز یار همیشه زنده و زیبای من است ، او همیشه چشم به انتظار من می ماند ! او خودش بهتر می داند آری در برابر آفریننده عشق سوگند یاد می کنم که جز او کسی در خاطرم زنده نیست و معشوق هیچ یاری در هیچ دیاری نیستم ، من تو را دوست می دارم ، عشق پاک تو را همیشه از خدای خویش می خواهم
چشمهای آبی تو را می خواهم ، عشق همیشه پاک خودم را دوست می دارم پس ای رفیق شب و روز من ، مرهم رازهای زندگی من ، تو از چشمهایم نیز به من نزدیکتری ! تو از همه چیز و همه کس برایم عزیزتری ، باور داشته باش مهربانم برایم عزیزترینی ، نامی زیبا در سرزمینی ، چهره ای زیبا در میان چهره هایی کوهی استوار در قله پر فراز و نشب زندگی هستی ، امیدی هستی برای همیشه ، آروزیی هستی که در قلب من نهفته ، تو عزیزترینی

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد