گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

یک اتاق تاریک

یک اتاق تاریک رو در مقابل چشماتون به تصویر بکشین که یک میز آهنی دقیقا وسط اتاقه و دو تا صندلی چوبی زوار در رفته هم دو طرفه اون میزه دو نفر ناشناس هم روی صندلی ها نشستن
یک دونه لامپ هم مثل آونگ هی این طرف اون طرف میره و چهره اون دو نا شناس رو برای چند ثانیه بهتر نشون میده.
یکیشون چهرش آشناست یک پسر 17-18 ساله با موهایی به رنگ پر کلاغی و چشمای سیاه و صورت سبزه که این مشخصات نشون میده این آدم همون نویسنده گل سرخه(قابل توجه خاموما و آقایون) او ن یکی دیگه هم یه دونه از این سیبیل چخماقیها با ریش بزی موهای وز و بلند خرمائی و چشمای سبز و یک دست کت و شلوار قرمز راه راه (معلوم نیست از کجا بلند شده اومده اینجا)
توی این چند دقیقه صحنه سازی صدایی جز صدای قیژ قیژ صندلی ها و وزوز یک مگس که همش با تکون خوردن لامپ اونم باهاش هم حرکت مکنه نیومد . اون آقاهه :(با حالت غیظ) اگه یک ثانیه دیگه سکوت کنی خفت میکنم من یا همون گل سرخ:د آخه چی بگم وقتی چیزی نپرسیدی؟ اصلا من واسه چی اینجام ؟ صداتو بیار پائین چرا دیر کردی؟ دیر کردم؟ آها پس واسه اینه که اینجام خوب ننه مرده اینو یک کم زود تر میگفتی زهرم ترکید خوبه خوبه هنوز چای نیاردم پسر خاله شدی؟ آخ قربون دستت گفتی چای داره گلوم از خشکی آتیش میگبره بپر دوتا چای بیار خفــــه سریع جوابمو بده باشه بابا چرا داد میزنی خوب وقت نداشتم سوژه نداشتم درسام هم اجازه نمیداد بیام الانش هم که میبینی اینجام واسه اینه که دیدم آدم گلی هستی نخواستم روتو زمین بندازم پس جناب عالی میفرمائین مرد بیکارن میان مضخرفاتتو میخونن میخوای بدم وبلاگتو فیلتر کنن اولندش که اونا مضخرف نیست و عصاره دل و جانه من غلط کنم همچین حرفی بزنم فقط گفتم وقت نداشتم تازه این سوژه هم یه دفعه به ذهنم رسید ثالثا اگه با فیلتر کردن وبلاگ من عقده شما خالی میشه بده فیلتر کننش خوب شما با توجه به اتهاماتی که داری جریمه میشی جریمه؟ بله جریمه جریمه هم اینه که دیگه دیر نیای تالانم باید دو تا نوشته تحویل بدی چشم من حرفی ندارم فقظ جون آقا جونت بیا این دستاامو باز کن که مچ دستم داره میترکه از درد کـــات آقا کات خوبه خسته نباشین

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد