گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

عشقم رفت

تهدیدم کرده بود که میره منم گفتم من کشته مردت نیستم که از دوریت بخوام دق مرگ شم
لبخندی زد و گفت اگه نیام ناراحت نمیشی؟
گفتم نه چمدونش رو بستم کفشاش رو هم جفت کردم گفتم: خوش گلدی
موقعی که میخواست بره نگاهی به من کرد و رفت که معنی اون نگاه رو نفهمیدم
دو سه روز که گذشت منتظرش بودم چون میدونستم بر میگرده آخه اون از این بازیها زیاد در آورده بود اما انگار اون رفته بود دیگه هم نیومد
عشق از پیش من رفته بود من تنهای تنها بودم
حالا من آواره کوچه خیابونهام تا شاید نشونی اون رو پیدا کنم اما انگار آب شده رفته تو زمین
راستی شما عشق من رو ندیدی؟

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد