گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

راز و نیاز گل سرخ

پروردگارا قسم به زیبایی بیکرانت ،
قسم به کرم نا محدودت ،
قسم به رزاق بودن نا تمامت
هر صبح که با نسیم نوروزی از خواب بر می خیزم با شبنم وضو میگیرم و دو رکعت نماز عشق از دل وجان به قصد قرب اللهی به جا می آورم.
رکوع و سجودم نشان از تواضعم و قنوتم نشان از آرزوهای دلم دارد.
آنگاه که عشقم را به وجودت تقدیم کردم با گلبرگهایم _به سان دانه های تسبیح _حمد و ثنایت رامیگویم .
پرو دگارا ، خدای من ، قدری ناچیز از زیباییت را به من بخشیدی این زیبائی آن چنان است که بنی آدم عاشق جمالم میگردد.
عطری را برایم ارزانی داشتی که هر موجودی را مست و مدهوش میکند .
قامتی رعنایم دادیشکر . اما امروز بر من مصیبتی وارد شد که که عذاب آن گلبرگهایم را ساعت به ساعت پژمرده میکند .
و آن خلیدن دست کودکی بود که میخواست مرا به مادرش هدیه کند.
آنچنان دستش خراش برداشت که خونی سرختر ار چهره ام از آن دستان کوچک به پایم ریخت .
خدای من ، من نمیخواهم زیبائیم اسیر خود خواهیم شود . من این حصار و این مانع را نمیخوام که چشمان کودکی را تر کند .
می خواهم مال همه باشم با همه زیبائیهایم . من آنی نیستم که لبخند کودکی را به لحظه ای عمر بفروشم .
می خواهم در میان دستان مادری باشم که زیبائی و محبت او مرا شرمسار میکند.
میخواهم آن گل سرخی باشم که واسطه بوسه ای بر گونه های معشوق باشد .
می خواهم آن گل سرخی باشم که همراه خنده های کودکانه طفلی گلبرگهایم پر پر شود .
میخواهم گل سرخی باشم که گلبرگهایم جانماز عاشقی را گلگون کند . میخواهم گل سرخی باشم برای خدایم، برای تو.

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد