گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

اسمون

ازم نپرس چرا همش روم اونور می کنم چرا فقط پیش خدا از تو گلایه می کنم
ازم نپرس چرا دیگه نگاهتم نمی کنم چرا به وقت دیدنت چشمام پر اشک می کنم
ازم نپرس چرا بهت سبد سبد گل نمی دم چرا واسه هر یه سوال بهونه ای دستت می دم
ازم نپرس چرا برات حرفای تازه نمی گم چرا حرف دلم فقط به گوش باد می گم
ازم نپرس چرا دیگه عشقت برام معجزه نیست چرا دیگه ماه شبامثل چشات نورانی نیست
ازم نپرس چرا شبا دیگه به خوابت نمی یام چرا مثل پری تو قصه ها دیگه سرا غت نمی یام
ازم نپرس چرا که من شرمنده ی نگا هتم شرمنده ی یه عمر تپش به پیش قلبت عا جزم
ازم نپرس چرابه این زودی می خوام بذارم و برم چرا هنوز صبح نشده می خوام یه جای دور برم
ازم نپرس چرا منم عاشق عشقت نبودم چرا مثل یه یار خوب لایق چشمات نبودم
ازم نپرس چرا دیگه مثل خودت شاد نبودم چرا به رسم عاشقی لیلی مجنون نبودم
ازم نپرس چرا که من عاشق خوبی نبودم عاشقی رو بلد بودم اما به سازش نبودم

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد