گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

جیغ

جیغغغغغ نه دیگه تحمل ندارم دیگه نمیتونم نهههههههه
فکرش وبکن آخه این چه زندگیه ایه
خدایا آخه این چه مصیبتی بود
خدایااااااا........
تو که میدونی من تحمل این جور چیزا رو ندارم
تو که میدونی طاقتم کمه....
خدایا مرگ بده راحتم کن....
دیگه بریدم .....
نه
جیغ
خدایا آخه چقدر دیگه صدات کنم چقدر
آخه صبرم حدی داره ه
تموم تنم میلرزه
ای خدا ای خدا
امداد های غیبیت وزود تر شامل حالم میکردی
تا من چشم به همچین صحنه ای نخوره
چی میشد مگه..
مردم وزنده شدم..
رحمت کجاست آخه..
اگه داد نمیزدم
کی میخواست نجاتم بده
ای خداا
اگه تارو مار نداشتیم چی
تکلیف من با اون عنکبوت گندهه چی بود
ای خداااا

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد