گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

« روز نویس»

امروز داداش جونم رفت ممسه
هی گفتیم بچه شیطونی بسه.
آره امروز رفت کلاس دوم
امسال چرخشیه..
خدا آخر عاقبتمون وبخیر کنه
بدبختی تازه شروع شد.
من مشق نمی نویسسم....
به من چه... از شوخی گذشته داره پدرمون ودراره...
سرظهر باید با یه قاشق غذا دنبالش بدوایم.....
این وبخور این وبخور یه قاشق دیگه یه دونه دیگه این آخریه
اگه بخوری جایزه داری...
یقه ات ودرست کن.
زود باش دیرشد.....
برنامه ات وگذاشتی؟..
درسات وخوندی؟.....املا کار کردی.
سها تو ببرش
سمی تو ببرش
اصلا خودم میبرم خیابونه خطرناکه
سها تو برو بیارش
سمی تو برو
من امروز نیستما بچه نمونه مدرسه
دوباره فردا آی خداا
چقدر گفتم مشقات وبنویس
بچه هم این قدر بی انضباط
تو هر روز باید دیر بری
جورابات کوو

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد