گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

عشق به جنس مخالف

قسمت اول
بله!جونم براتون بگه که تو قسمت قبلی عاملای علاقمندی و گفتم و حالا قراره کشف کنیم که چی باعث میشه علاقه به عشق تبدیل بشه؟!!
تبدیل علاقه به عشق به این صورته که:وقتی به یکی علاقمند میشی و ارتباطتون طولانی مدت میشه(زمان)کم کم احساس نزدیکی به طرف میکنی (عادت) و یواش یواش عشق بوجود میاد!
البته من میخوام یه چیزی و همین اول بگم و اون اینه که:اون عوامل علاقمندی اگه به صورت تکی باعث علاقمندی جدی باشن اون رابطه میخوره به دیوار!و یا اگه زبونم لال اونا باعث عشق بشن که کلا طرف با دیوار یکی میشه!!!مثلا زیبائی خوب خوشگلترش پیدا میشه!یا پول پولدارترش پیدا میشه و جالبیش اینه که این پول با تمام اهمیتی که ادما بهش میدن نمیتونه ارضا کننده دل ادما باشه!اون چیزی که دل و راضی میکنه باید از جنس خود دل باشه!!بنابراین سعی نکنید سر دلتون کلاه بذارید چون خیلی زرنگتر از ماهاست!!
بنابر این اینا به تنهائی نمیتون تضمین کننده های خوبی برای یه رابطه خوب اخر عاقبت دار بشن!حتی تو انتخاب یه دوست ادم به فاکتورهای خیلی جوندارتری احتیاج داره!حالا چه برسه به عشق !!!حالا هی من بگم هی گوش نکنید!!بعد هی بگین عشق بده!عشق بده!!عشق بد نییست ماها عاشقای بدی هستیم!!
ساده ترین علتی که ادما به عشق بدبین میشن و اطمینان ندارن و ازش میترسن!تجربه شکست و تجربه های تلخی هست که از عشق دارن!میدونین ۹۰٪ تجربه های شکست در عشق به خاطر چیه؟
به خاطر عدم توانائی ادما تو شناختن دیگران و همینطور شناسوندن خودشون به دیگرانه!!خیلی مهمه که من بتونم خدمو اونجوری که واقعا هستم به طرف مقابلم بشناسونم!و اونم اونجوری که هست بشناسم!و این کار یه خصوصیت خیلی مهم لازم داره و اونم شجاعته!
اونقدر شجاع نیستم که وقتی با یکی اشنا میشم در کنار خصوصیات مثبتی که دارم که هی همرو تند تند میگم!نقطه ضعفامم بگم!واقعا چرا ادم باید از اعتراف به نقطه ضعفاش بترسه؟چرا فکر نکنه که :اولا حتما حتما اون طرف مقابلم نقطه ضعفائی داره!پس من از چی باید خجالت بکشم؟و دوما اگه قراره که این رابطه به جائی برسه که اول اخر اون همه چیو میفهمه!پس چرا من خودم اگه واقعا به یه رابطه خوب احتیاج دارم از اول کمک کننده نباشم!
و اگر نباشم چون از قبل چه من و چه اون از نقاط ضعف هم خبردار نبودیم یوهو غافلگیر میشیم و یا از تحمل اون خسته میشیم و همه چی تموم میشه!چون تو یه رابطه عاشقاته قرار نیست کسی کسی و تحمل کنه!!قراره همدیگرو درک کنن و با هم کنار بیان و باید این درک کردن و کنار اومدن در حد توان اون طرف باشه!پس وقتی همون اول همه چی گفته میشه!ادما تکلیف خودشونو میفهمن!!این حق اوناست!!!!!!!!!

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد