گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

علاقه به جنس مخالف

قسمت اول!
علاقه یعنی اینکه یکی بیاد و یه جائی گوشه دلت وا کنه!یعنی یه چیزی یا یه ویژگی باعث بشه اول متوجه اون بشی و چون به نظرت اون ویژگی دوست داشتنی و مورد پسند میاد خود طرف میاد و میشینه تو دلت! البته نه اینکه صاحب خونه بشه ها!اون عشقه (که حالا باشه برا بعدن!!) البته احتمال اینکه علاقه به عشق تبدیل بشه هست ولی تبدیل علاقه به عشق حتمی نیست!
شاید سادترین تعریف یا تفاوتی که میتونم بین علاقه و عشق بگم اینه که:تو علاقه تو هنوزم به خودت فکر میکنی!یعنی خودبینی هنوز وجود داره!یعنی اگه پای منافع پیش بیاد و یا قرار باشه ضرری وجود داشته باشه حتما و بی شک تو به خودتم فکر میکنی!ولی تو عشق اینجوری نیست!وقتی عاشق یکی هستی شاید به تنها چیزی که میشه گفت فکر نمیکنی منفعت و سود خودته!اصلا یه جورائی چیزی به عنوان نفع و ضرر تو روابط عاشقانه وجود نداره!برای همینه که احتمال اشتباهات بزرگ!خطاهای غیر قابل جبران!تصمیم های عجولانه و ....... خیلی هست!منظورم از در نظر گرفتن نفع وضرر در هر دو رابطه(چه علاقه مندی چه عشق٬) خود خواهی نیستاااااا!اون که کلا چیز بدیه! منظورم عاقلانه فکر کردنه!یعنی بهتره اینجوری بگم:وقتی به یکی علاقمندی هنوز عقلت سرجاشه ولی وقتی عاشق میشی یه جورائی عقلت میره تو خواب زمستونی و اگه زرنگ نباشی ممکنه یه وقتی!یه جائی از خواب پاشه که .......
یه مثالی که من همیشه با دوستام که صحبت این چیزا میشه(خودبینی وقتی که علاقه مندی در مقایسه با معشوق بینی وقتی که عاشقی) میزنم اینه که:
مثلا هر کی تو زندگیش یه چیزی رو (از اشیا منظورمه!) خیلی دوست داره!مثلا یکی ماشینشو(مثل من)یکی لباساشو(مثل من)یکی کلکسیونشو(که من ندارم) خلاصه هرکی یه چیزی!حالا فکر کن من الان یکی از دوستام که بهش علاقه مندم بیاد و بخواد ماشینمو قرض بگیره برا چند روز!چون بهش علاقه دارم حتما این کارو میکنم!(اگه فقط تو مرحله اول بودما یعنی فقط توجهم و جلب کرده بود قطعا این کارو نمیکردم!)ولی اینو میدونم که وقتی دارم سوئیچ و بهش میدم این فکرم از ذهنم حتما میگذره که:ای داد بیداد نکنه یه وقت تصادف کنه ماشین نازنینم قرشه!و احتمال اینم که مثلا تو این لحظه به ابن فکر کنم که اگه تصادف بشه یه وقت بلائی سر خودش نیاد خوب خیلی ضعیفه!ولی حالا تصور کنید کسی که عاشقش هستید بیادو ماشینو قرض کنه:اول از همه یه عالم دلت قنج میره که چه سعادتی که داره از من ماشین قرض میکنه!دومم که با جون و دل این سوئیچ و تقدیمش میکنی سومم اینکه وقتی داره با ماشینت دور میشه یه عالمه دعا میکنی و فوت میکنی بهش که سالمو سلامت برگرده!و اصلا به اون ماشین عزیزت فکر نمیکنی!بعدم که ماشینو برگردوند احتمالا صندلی که روش نشسته بوده ضریح بندی میکنی و به عنوان مکان مقدسه به ثبت میرسونی!((جل الخالق از این ادمیزاد!!)))

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد