گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

یه خروار مرسی!

ممنون فلو و دادا پدی جان!
منا میخواستم دوباره از اون داستانا بودا!بی بی زری و اینا!از اونا دوباره شرو کنم بنویسم!ولییییییییی موضو اینه که نمیدونم چرا نوشتنم نمیاد؟
یعنی بیشتر هوس کردم از این موضوعا هست، همش همه ازش حرف میزنن دائم بعد دنبالشم هستن، بعد میگنم میدونن چی میگنو چی میخوان !ولی اصلنم اینطور نیستاااااااااابعدم میخوان به زور ما قشر نواموز جوان رابه راه بیارن ولی نمیشه هاااااااااااااخلاصه از اونا بنویسم!
ولییییییییی، حالا که من نمیدونم خوبه از اونا بنویسم یه نه!تو بگو بهم اره یا نه؟!
این موضو خوبه برا شروع؟:
دلمو(منظورم دلم را نه دلمه)دوست داشته باشم یا نه؟
بگیااااااا!وگرنه من اینجوری میشمبعدشم اینجوریبعدم میرم گیسای دادا پدی رو میکنم

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد