گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

ویدا=زندگی

پرسید:اولین واژه؟ گفتم: پروردگار
پرسید:اسمت چیست؟ گفتم: انسان
پرسید:مکانت؟ گفتم: در خاک
پرسید: سن وسالت؟ گفتم:جوان
پرسید:تولد چیست؟ گفتم: آغاز یک پایان
پرسید: کودکی چیست؟ گفتم: دنیای یکرنگی
پرسید:جوانی؟ گفتم یک انرژی بی پایان
پرسید :زندگی؟ گفتم صفحه ی امتحان
پرسید: هدف زندگی؟ گفتم: نمره ی بیست
پرسید زمان؟ گفتم: بی رحم ترین واژه
پرسید: پیری؟گفتم انتظار برای یک انتها
پرسید:مرگ؟ گفتم : اغاز بدون پایان
پرسید: پر معناترین واژه؟ گفتم نگاه
پرسید:تلخ ترین واژه؟گفتم جدایی
پرسید قشنگ ترین واژه؟ گفتم ، اما نه فریاد زدم.......((عشق ، عشق،
عشق))...... ساکت شد
گفتم: پس آخرین واژه؟ گفت : همان اولین واژه.....پروردگارا

(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد