گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

کاش میشد.....

کاش میشد راز چشمان تورا با اشک ماه روی گلبرگ گل سرخی نوشت یا نگاهت را میان آسمان تا همیشه قاب کرد ،دوست دارم چشمهایت را قاب کنم و بر طاقچه دل بگذارم تا آخرین دلشوره هایم در شیرینی نگاهت محو گردد اگر آرزویم برآورده می شد آرزو می کردم که اشک چشمهایت باشم تا در چشمهای زیبایت متولد شوم روی گونه هایت زندگی کنم و روی لبهای عاشقت بمیرم هر موقع خواستی از کسی جدا بشی یادت نره بهترین راه اینه که بهش بگی برای همیشه خدانگهدار، شاید طرف مقابلت ناراحت بشه و قلبش بشکنه ولی بهتر از اینه که منتظر بمونه برای اینکه زیاد ببری، باید زیاد مسابقه بدهی.

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد