گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

چرا مرا نمی کشد

چرا مرا نمی کشد خدای چشم های تو میان آب و آتشم برای چشم های تو
قسم به ساحت غزل دقیقه ای هزار بار دلم عجیب می کند هوای چشم های تو
چقدر با ستاره ها به لحن آب و آینه شبانه حرف می زنم به جای چشم های تو
از آن شبی که دیدمت همان یکی دو قرن پیش نشسته ام کنار دل به پای چشمهای تو
سکوت گاه گاه تو مرا شکنجه می دهد خدا کند که بشنوم صدای چشم های تو
اگر که شرم می کنم بگویمت که عاشقم ولی تمام این غزل فدای چشم های تو
تو بهونه ی قشنگ من برای بودنی من کویر خشک بودم عشق تو باران من شد
دسته دسته از کویر خشک من نسرین برآمد اسمان تیره بودم
خوشه خوشه از دل این آسمان پروین برآمد تشنه بودم چشمه های عشق از چشم تو سرزد
در نگاه پر شرابت شور دیدم شعر دیدم عشق دیدم ناز دیدم در بهار گلفشان عطر خیز پیکر تو باغ دیدم باغهای
پر گل شیراز دیدم چون به ناز از ره رسیدی بوی گل در خانه ام پیچید از عطر سلامت تا سخن اغاز کردی معنی جان
بودوبوی عشق درعطر کلامت ای ستاره بی تو شب بودم شبی تاریک وغمگین نورلبخندت به جسم و جان من تابندگی داد
بی تو چوب خشک بودم بوسه هایت پر گلم کرد ای مسیحا ! معجزه ات دل مرده یی را زندگی داد.....

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد