گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

آخرین پست

هیچوقت فکر نمی کردم یه روزی یه مطلب بعنوان آخرین پست توی وبلاگی بنویسم که سراسر شور و عشق بود . یادت میاد چه روزگاری با هم داشتیم ولی حالا چی ... تقصیر تو نیست شقایق .... این پیشونی نوشت منه . روزگار برام اینجور خواسته که به حکم گناهی که نمی دونم چیه یه عمر بسوزم و دم نزنم . شقایقم ولی اینو بدون همیشه چشم به راهت می مونم . تا وقتی که زنده ام که فکر نکنم زیاد باشه ولی همین مدت هم دوست دارم بدونی که هیچوقت نمی تونی اسمت رو از تو قلبم پاک کنی یادت میاد شقایق .... یادت میاد تو یه روز این شعرو برای یه نفر نوشتی . فکرشو می کردی یه روزی هم یکی پیدا بشه این شعرو برای تو بنویسه . یادته اون با تو چکار کرد شقایق .یادته .... حالا تو صد برابرش رو با من کردی . چون تو بعدش تونستی باز بسراغ عشق بری ولی من برام همه چیز تموم شد . تموم تموم.... شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی تو را با لهجه گلهای نیلوفر صدا کردم تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم پس از یک جست و جوی نقره ای در کوچه های آبی احساس تو را از بین گلهایی که در تنهائیم روئید با حسرت جدا کردم وتو در پاسخ آبی ترین موج تمنای دلم گفتی : دلم حیران و سرگردان چشمانیست رویایی و من تنها برای دیدن زیبائی آن چشم تورا در دشتی از تنهایی و حسرت رها کردم و من بعد از عبور تلخ و غمگینت چشمهایم را به روی اشکی از جنس غروب ساکت و نارنجی خورشید وا کردم . نمی دانم چرا رفتی ...؟ نمی دانم چرا...؟ شاید خطا کردم و تو بی آنکه فکر غربت چشمان من باشی نمی دانم کجا...؟ تا کی ...؟ برای چه ...؟ ولی رفتی و بعد از رفتنت باران چه معصومانه می بارید و بعد از رفتنت یک قلب دریایی ترک برداشت و بعد از رفتنت رسم نوازش در غمی خاکستری گم شد و گنجشکی که هر روز از کنار پنجره با مهربانی دانه بر می داشت تمام بالهایش غرق در اندوه غربت شد و بعد از رفتنت آسمان چشمهایم خیس باران بود و بعد از رفتنت انگار کسی حس کرد من بی تو تمام هستیم از دست خواهد رفت کسی حس کرد من بی تو هزاران بار در لحظه خواهم مرد و بعد از رفتنت دریا چه بغضی کرد کسی فهمید تو نام مرا از یاد خواهی برد و من با آنکه می دانم تو هرگز یاد مرا با عبور خود نخواهی برد هنوز آشفته ی چشمان زیبای توام برگرد... برگرد و ببین که سرنوشت انتظار من چه خواهد شد؟

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد