گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

شقایقم

نمیدونم دیگه چی باید به تو عزیز بگم چی بگم که بدونی هنوز م که هنوزه دوستت دارم با این که دیگه من رو لایق عشقت نمی دونی با این که باید دیگه چشمم به آی دی ات خشک بشه که کی چراغت روشن می شه و کی برام اف میذاری شقایق من بدون که هر شب خوابتو می بینم هر روز فقط به این امید میام و آی دی ام رو روشن می کنم که خبری از تو ببینم تو هم منو قابل نمی دونی . باشه ولی من برای سلامتی ات خیلی چیزها نذر کردم حتی اگه بدونم که خوشبختانه کاریت نیست باز هم برای سلامتی همیشه ات نذرمو ادا می کنم کاری ازم جز این بر نمیاد شقایق دیگه هیچ کاری ازم بر نمیاد جز این که بشینم و خیلی چیزها رو نظاره کنم .... وای شقایق شقایق شقایق همین رو می تونم بهت بگم دلم پر درده شقایقم ولی بدون اگه از من کسی رو دیدی که مهربونتره - که دیدی - اسمشو که میبری برق از نگاهت می پره دلتو بهش بده اگه دیدی عاشقتره ولی خسته که شدی بیا دلم منتظره من هر روز برات اف میذارم عزیزم و امید دارم یه روزی جوابمو بدی این امیدو ازم نگیر شقایق روحی مشوشم که شبی بیخبر زخویش در خلوت و سکوت به سختی گریستم نالان ز کرده ها و پشیمان ز گفته ها دیدم که لایق تو و عشق تو نیستم.

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:03 ق.ظ

جانه مادرت مشخصاته کامل این شقایقی که میگیو واسم سند کنو برام مهمه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد