گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

پا به پای..........تو

تا همیشه پا به پای هم باشی اما این کوچه به آخر نرسه
نگو تا ابد باید تنها باشم آرزوی منو ازم نگیر
من می خوام با تو باشم با خود تو عشق من عشقمو دسته کم نگیر عشقمو دست کم نگیر
ابن همه شادابی یه روزی حروم می شه کوچه هم تموم نشه عمرمون تموم میشه
تا ابد با من باش همه ی هستی من هستیمو ازم نگیر حرف رفتنو نزن به خدا همیشه از خدا می خوام لحظه جدایمون سر نرسه می دونم بر می گردی پس منتظرت می مونم فقط زودتر بیا عشق ابدی

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد