گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

وقتی برای اولین بار

جای پل احساس دیدمت وقتی دستمو گرفتی وقتی نم نم راه رفتنت رو زمین خاکی قلبم رو احساس کردم وقتی چشمات عاشقانه نگاهم کردن وقتی باد محبتت وزیدن گرفت وقتی گل عشقت روییدن گرفت وقتی عاشقم شدی....منم عاشقت شدم...و به سوی تقدیر عاشقانه وجود تو دویدم هیچ وقت باورت می شد که یه نفر اینقدر دوست داشته باشه؟ تو عشق منی.....در شیار قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی عشق من همان است که تو هر روز در آینه می بینی...باورت می شه با اومدنت قلبم تازه شد و دوباره پوست انداخت قلبم تیکه تیکه بودو تو اونو از نو ساختی.چقدر تو خوبی آخ !مگه می شه به طعم لطیف این عشق صادقانه شک کرد؟ مگه می شه قلب پر حرارت تو رو ندید؟ مگه می شه گرمای دستات رو حس نکرد؟ مگه می شه چشمات و دیدو گفت این عشق بهترین عشق توی دنیا نیست؟ باورت دارم چون عاشقتم....به خدا عاشقتم

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد