گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

سـاده دل مباش

اگر روزگار بی وفا شده است ، اگر آسمان ابری و دلتنگ شده است
اگر آواز مرغ عشق در قفس های زندگی به گوش نمی رسد !
اگر قاصدکی برایت خبر از شادی و خوشحالی نمی دهد و بر لبهایت شادی نمی نشیند
اگر همیشه غم و غصه به سراغت می آید ، ساده مباش و مگو که کسی مرا دوست نمی دارد
به حرفهای آنان که عشق برایشان کابوس است و دم از بی وفایی عاشقان می زنند
به زمزمه های آنان که تفسیری تیره و زخمی و شوم از عشق دارند ، ساده دل مباش!
ای عشق من ساده دل مباش و زود باور مباش ! به حرفهای آنان بی توجه باش
به آنهایی که درکی از زندگی ندارند ، به آنهایی که خونی از عشق در رگهایشان جاری نیست
و به مردمانی که در حسرت عشق مانده اند و در حسرت غمخواری به سر می برند ،
بفهمان و یاد آور آنان باش که یاری داری که صدای تپش قلبش سکوت را از زندگیت ،
غم و پریشانی را از دلت ، و حس بی کسی را از یادت پاک کرده است
بر مشق عشقشان قلم خرسندی و رضایت از زندگی زده است !
ای که سبزه ای هستی در بیابان دلم ، برای آنان که هر لحظه از زندگیشان را در
آه و ناله و بیزاری به سر برده اند و در عذاب بزرگ شده اند ، زمزمه کن دکلمه زندگی را
برایشان دکلمه زندگی را که زیبا و دلنشن است زمزمه کن !
و از خاطره های زیبایمان ، از عشق همیشه پاکمان و از صدای آواز و جیک جیک
قناری های در باغ پر طراوت بهشتمان بگو! بگو از زیبایی زندگی ، بگو که زندگی زیباست ،
در کنار آنان فریاد بزن که غم و غصه نیز رسم این زندگانی است
اگر غم و غصه ای در کنار شادی و لبخندی نباشد ، اگر در کنار خورشید تابانی ، باران آسمانی نباشد
اگر در کنار گل سرخی ، در کنار سبزه روییده ای از دل زمین ،
گل بی عطری ، گل زردی با برگهای پر پر شده نباشد ! ،
این عشق پایدار نمی ماند ، در ختی از باغ زندگی به بار نمی نشیند
شیرینی این عشق هیچگاه بر لبها چشیده نمی شود و ای پاره ای از وجود من ، تن خسته من ،
ای ساده دل من ، ای یار همیشه وفادار من ، باور داشته باش که زندگی بدون تو
همچو آسمانی هست بدون ابر ، بهاریست بدون طراوت و شادی و بدور از آواز پرندگان !
این را باور داشته باش ساده بودن در مقابل حرفهای حسرت گشان عشقمان یعنی
به دور افتادن دو کبوتر عاشق و وداع دو یار همچو تو و من
پس ای بهار من در زمستان ها ، ماه نقره ای رنگ من در شبها ، زیباترین چهره ها
ساده دل مباش مثل همان گلی که ساده دل است و به هر کسی دل می اندازد تا
عطر و بویش را و سرخی گونه هایش را نشان دهد و در آخر نیز در دستها اسیر شود و سرانجامش نیز پر پر شود ...!

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد