گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

اسیری در قفس

اسیری در قفس سرخ
فریادی از ته دل ، یک آهی برای دل ، قفسی برای دل و یک دریایی پر از غم تنهایی ها برای دل
قفسی از جنس تنهایی ها و دردهای همیگشی زندگی ، برای عاشقی در قفس زندگی !
برای یک دل که پر از درد و دل است قفسی باید بود که پر از سکوت است
تا خالی شود از غم هجران ، غم بی پایان و بغض های مانده در گلویش ..
سکوتی که همراه با فریاد در یک قفس بسته است ، برای خالی شدنش از دردها !
فریادی که از ته دل است و با صدایی پر از بغض و کینه است ،
قفس تنهایی برای یک مجروح ، برای یک نفر که شکست خورده است از زندگی
برای کسی که همیشه تنهایی را مجسم می کند در زندگی ،
پناهگاهی است برای خالی شدنش از بغض های همیگشی ،
نمی داند فریادش را آفریننده این غم ها می شنود ، زمزمه ای را در خود به تصویر می کشد !!
ای عشق همیشه جاودان ، ای خورشید آسمانهای سرگردان !
ای مهتاب شبهای فروزان ، ای آهنگ زیبای زندگی ، و باز ای عشق همیشه جاودان
من شکایت از این دیار و این چشم های همیشه بی قرارم را دارم !
من زندگی را از نگاه تو می خوانم ، من برای دلبستگی به تو ، امید دارم
امید دارم که عشق پاک من است که قفس های تنهایی را خواهد شکست ...
زندگیم را از تنهایی به شادی و در کنار هم بودن تبدیل کند
دلم می خواهد بعد از این همه اشک دوری و غم انتظار خوشبخترین مرد روی زمین باشم
می خواهم بعد از این همه غم دوری ، سلطان بی چون و چرای سرزمین عشاق باشم!
.... و باز چه کنم که اینها همه قصه و رویا هستند ، در نظر حسرت کشان عشق ما
یک خواب و رویا هستند ... آری و باز من فریاد می زنم در این قفس زندگی و با فریادی بلند تر می گویم که
اسیرم در این قفس سرخ زندگی باور دارم که روزی قفل زنجیر قصر زندگیم خواهد شکست ... از دادگاه عشق بیرون خواهم آمد
و با خوشی و خوشبختی هر چه بیشتر راه عاشقی را خواهم رفت تا سختی های این راه پر فراز
و نشیب زندگی را بپیمایم ... و همراه عشق پاک خودم باشم و زندگی را سپری کنم ...

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد