گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

فریاد در بازار آهنگر

فریاد در بازار آهنگرها دنبال خودش می گردد . تصویر گلها روی آب قالیچه پهن می کنند .
حاصل جمع ضربان قلب سکوت است . پرنده گربه را سر به هوا می کند .
پرنده محبوس برای در آغوش گرفتن آزادی به اندازه حاصل جمع ساعتها لحظه شماری می کند .
سیل لحظات گذران زندگی حاصل جمع عمرها را با خود می برد. شب در آغوش خورشید به روشنی روز می درخشد .
باران سر خشکسالی را قطره قطره زیر آب می کند. بر مزار روزنه امیدم گل همیشه پاییز می روید .
قناعت را باید از سفره هفت سین یاد گرفت که سالهاست تعداد سین هایش تغییر نکرده است .
خساست را از چشمش یاد گرفته بود که هر چقدر به آن نور می تاباند ، تنگ تر می شد .
آدم ها وقتی به آسمان خوشبین بودند هواپیما ساختند و وقتی بدبین شدند چترنجات را .
کسی که خود را به نور ماه راضی کند ، نور خورشید کورش خواهد کرد .
تجربه ، تنها معلمی است که اول امتحان می گیرد و بعد درس می دهد .
گاهی موقع راه رفتن فراموش می کنم که دارم می روم یا می آیم .
با مخالفت باد ، رضایت بادبادک برای پرواز جلب می شود .
دلم تنگ می شود ، آن را قالب کفاشی می زنم .
درخت باردار با خوردن سنگ ، فارغ شد . وقتی دلم می گیرد ، دیگر ول نمی کند .
از دودلی خسته شده بودم ، یکی از آنها را برای زاپاس کنار گذاشتم .
از بس سرش را با چیزهای مختلف گرم می کرد ، موهایش سوخت .
مگسهای قرن 21 ، غذایشان را از زباله های اتمی تامین می کنند .
برای اینکه حرف های بزرگ بزنم ، همیشه آنها را متر می کنم .
در انتخاب واحد زندگی ، دروغ پیش نیاز همه درسهاست .
بهترین جا برای تبعید زنبوران مجرم ، گلهای قالی است !
برای تفسیر لحظه ، ثانیه شمار را متوقف کرد .
سیب زمینی خاکی ترین میوه هاست . قلم زلزله نگار اندیشه است .
رویایم به حقیقت پیوست و دیگه چیزی برای فکرم باقی نمانده جز غم دوری !
افکارم بخاطر مرگ تعصب ، به مدت یک دقیقه با لبخند سکوت کردند .
از افکار محترمم خواهش می شود ، تعصب را کنار بگذارد . با راه رفتن فکر می کنم تا افکارم تحرکی نداشته باشند .
در روز سالگرد افکارم به چیزی فکر نمی کنم ! در سکوت ، ناله فکر گم شده ام را شنیدم
تعصب بی جا مانع کسب است !! به کمک عقل دیگه فکر نمی کنم . افکارم عاشق رویایم شد !!!

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد