گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

برو از پیش من

من میخواستم که با تو بمونم تا همیشه / اما تو رفتی و نگفتی عاقبت این دل من چی میشه
حالا چرا باز برگشتی میگی بی تو نمیشه / نمیخوامت دیگه برو گمشو از جلوی چشام واسه همیشه
روز اولی که دیدمت / تو نگاه فهمیدم که رسیدم بت
اومدی جلو به من دادی دوتا دستت / خندیدی گفتی تنهایی شده بست
بگو چرا یهو عاشقت شدم / چرا برای تو زنده میشدم؟
چون تو دست گرمت عشقو دیدم / من اونیم که بهش میخندیدن
تو میگفتی عاشق شدی مثل من / نترس بیا جلو قلبتو بدش به من
حالا بیا بشین پیش من عشق من / واسه بوسه از رو لبات من تشنه ام
یهو دلمو گرفتی تو به بازی چون / گفتی اگه دوسم داری بهم ثابت کن
همه چیو بهت ثابت کردم اما تو ... باور نداری پس حرف ... رو بشنو
من میخواستم که با تو بمونم تا همیشه / اما تو رفتی و نگفتی عاقبت این دل من چی میشه
حالا چرا باز برگشتی میگی بی تو نمیشه / نمیخوامت دیگه برو گمشو از جلوی چشام واسه همیشه
ازم خواستی تو زخم شبو / تب منو / بیا ببین بیتو باختم / نرو به روم نبند درو / حالا بیا جلوم بشین / ببین / چشمتو ببند بریم
به خاطر تلخ سرت تو حادثه باخته شبت / حاضری با گوش باز نیاز پیدا کنه فاش این راز؟ ماهری بگی بایدم بری به خواب دراز
منو تو خوندی به سمت / روندی به شبت / واسم تلخه غمت / ولی گفتی برو از پیشم کم بشه شرت
گفتم میرم و یه روزی میای که خیلی رو سیای / دختر میگم بازیچه نیستم که فردا منو بخوای
تو خیلی خوشگلی / نازی / منم خوب دادی بازی / راضی به مرگمم باشی آخرشم تو میبازی
منو دادی عذاب / کردی خراب / دادی به باد / بعدش زدی فریاد / خوردی شراب / خندیدی شاد
حالا ناراحتم / بی طاقتم / فاصله کم شده بینمون بیا پیشم بگو دیوونتم ... بیا
برو که دیگه بی خیالتم / فکر نکن نگران حالتم
چرا برگشتی بگو چی میخوای ؟ بودنم شده واست آرزوی محال
یادته زدی دلمو شکستی ؟ حالا اومدی میگی بودی تو مستی
پشیمونی ولی بدون خودت خواستی / برو گمشو برو خیلی پستی
اشتباه کردم که بهت فرصت دادم / هنوزم میفته از اون صحبت یادم
که میگفتی دوست دارم همیشه پیشتم / فکر کردی ....... سریع خر میشه بی صفت ؟
میخندی به ریش من / عروسکم بودی ولی برو از پیش من
برو از پیش من/ آره برو برو برو برو از پیش من
من میخواستم که با تو بمونم تا همیشه / اما تو رفتی و نگفتی عاقبت این دل من چی میشه
حالا چرا باز برگشتی میگی بی تو نمیشه / نمیخوامت دیگه برو گمشو از جلوی چشام واسه همیشه

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد