گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

یه پست مثل پستای قبلی

بی من برو یه لحظه نمیخوام تو رو * دیگه تموم شد همه چی بین من و تو
من و تو یاد عهدی که بستی چطور میخوای منو فراموش کنی ؟ چطور میخوای شمع خاطراتو خاموش کنی ؟
بهت گفتم دوست دارم * بهم گفتی حسی بهت ندارم برو بیرون از زندگیم * از نگات بیزارم
برو دیگه نمیخوام تموم شی * تو چشام مثل یه جغد کور شی دوست داشتم ولی ازم گذشتی حالا برو ببین کی دوست داره *
همه چیزشو به پات میذاره اونم شبا برات بیداره * ماه و ستاره رو تو شبت میاره به راهت ادامه بده *
به دلت بد راه نده ببینم اصلا تو این مدت دلت تنگ شده * میدونم نشده بسه غصه بسه گریه زاری
* بسه این همه شب و روز بیقراری نمیخوام تو رو مهم نیست کجایی * بعد این همه وقت سرنوشتم شد جدایی
برو دیگه نمیخوام تموم شی * تو چشام مثل یه جغد کور شی دوست داشتم ولی ازم گذشتی حالا برو ببین کی دوست داره *
همه چیزشو به پات میذاره اونم شبا برات بیداره * ماه و ستاره رو تو شبت میاره من خیلی دوست داشتم و منو شکستی *
رفتی رو بوم دیگری نشستی چرا ازم گذشتی ؟ من خیلی دوست داشتم و منو شکستی * رفتی رو بوم دیگری نشستی
گذشتی ... از اولم نباید میشدم حیرونت * تو لیلی قصه ها منم مجنونت بهم کردی خیانت لعنت به تو *
داشتیم کلی حکایت لعنت به تو رفتی ندیدی دلم شده تنگ تو * هر بار پیشم عوض میکردی رنگتو
دل شیشه ایمو شکست دل سنگ تو * یه روز با یه عشق دیگه میام جنگ تو ببینم جاره ولی چقدر دوست داره *
اونم میتونه چشمک ستاره بیاره ؟ تنهام گذاشتی فکر کردی کارم تمومه * ببین اون لحظه هام که بات بودم حرومه
ایستادم جلو مشکلات مثل سخره * تو طاقت دیدن نداری نکنه که سخته دیگه در رابطه رو میکنم تخته * تو شکست میخوری !

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد