گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

دیگه نمی خوامت

عزیزم خیلی وقته دردی مونده روی دلم/ می خوام راز عشقمو واسه همه بگم و برم
یادم میاد روزایی که بهم قول دادی زیاد / ولی زدی زیر قولت گفتی برو منم میام
باشه درو ببند برو بیرون بذار تنها باشم / توی تلاطم بغض ثانیه ها رها باشم
دستات مال من بود ولی قلبت بود از من جدا / چه شبهایی به خاطرت نشتم وای ای خدا
می خوای بری به درک پس از یادمم برو / یادت میاد وقتی گریه کردم گفتم نرو
حالا من میرم و تو ام تنها باش با دل خودت / ببین چیکار کردی بزار برو تورو برد از یاد خودش
تمام فکرم توی چشمای تو بود / کاشکی الان دستات توی دستای من بود
تمام مردم این شهر به من ناواره میگن / توی این سکوت سرد واسم مرگو به همراه دارن
همیشه نفرین من یه راهته به دل سیاه تو و نگاهته تا ابد فقط می گم خدا خدا کی میشه از دل تو دلم جدا
می دونم همش دوروغ عشق تو می دونم چقدر شلوغ دل تو الهی خونه خرابت ببینم تا ابد توی عذابت ببینم
دیگه ازنبودنت نمیسوزم دیگه حتی چشم به در نمی دوزم برو اشک نریز با یاد دلم دیگه نمی خوامت باهات نمی مونم
دیگه حتی نمی خوام اسمتو فریاد بزنم مثل عاشق تو کتابا اسمتو داد بزنم
بترس از اون روز که با من چشم تو چشم بشی / من تو فکر تو بودم تو بودی تو فکر کی؟
خیلی ساده از من گذشتی من ساده تر می گذرم / مثل قبل از نبودنت تو خودم نمی شکنم
می شنوم صدایی رو که هیچوقت تو نشنیدی / صدایی که می گفت تو از جدایی می ترسیدی
آره می ترسیدم ولی حالا می گم بی خیال / حرفت تکراری شده یه حرف جدید بیار
کاش میشد ببینمت بهت بگم دیگه از دیدن تو سیره دلم کاش می شد دیگه چشام نبینمت از درخت غمم دیگه نچینمت
کاش میشد چشماتو گریون ببینم توتنهایی وغم دل توروخون ببینم کاش میشد ابرچشام بارون کنه سیل غم دلم آبادیتوداغون کنه

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد