گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

راز ...

مرا باش که تا الان همنشین با تو بودم. ولی از کارام پشیمونم. همینه حال و روزم
خب به درک اگه می خوای یکی دیگه پیشت باشه * لیاقتت همینه که اسمم تو رویاهات باشه
چیکار کنم که نمی خوای بدی تو قلبتو به من مگه چقدر جون داره دل؟ مگه چقدر میکشه تن؟
به من چه که می خوای بری هرجا دلت می خواد برو بدون که حالم بد میشه هر وقت یادم میاد تو رو
مگه من ندادم به تو دار و ندار زندگیم؟ مگه نگفتم مال تو عشقم و کل زندگیم؟
الهی که بشی جدا یه جای دور بی هم قفس تو تنهایی بمیری چون حیفه برات حتی نفس
میگی دلم سنگه آره تو خواستی که اینجوری شم تو بودی که دل منو سوزوندی تو هزارتا غم
سوزوندی تو هزارتا غم تا غربت اومدم واست ولی تو چی گربه صفت؟
نیومده گفتی برو حالا چی شد چی موند واست؟ به جز اینکه شدی بده گر چه خیالی نیست واست
حالا دیگه نگو چرا بهت میگم گربه صفت من که دلم مهم نبود ناراحت خودت بودم
نمی خواستم همه بگن که حقته تنها بودن دوسال گذشته ولی باز زخمو میبینم رو دلم
بیچاره دل که مرد واست تو بودی قاتل دلم شادی زندگیم بودی می خوردم رو اسمت قسم
ولی خوبه یادم دادی که رو به امثالت ندم حالا هم هرچی می خوای برو بگو پشت سرم خود کثافتم ولی هرچی باشم از تو سرم

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد