گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

برای یکی بمیر که واست تب کنه!!!

روزی دخترکی بود نابینا توی عالم بود تنها. روزی با پسرکی بینا آشنا شد خیلی بسیار به یکدیگر عشق می ورزیدن طوری که تنها آرزوی دخترک بینا شدن و دیدار پسرک بود روزی فهمید که می تواند از شخصی جشم بگیرد وبه جای چشمهایش پیوند بزند.
وقتی این مهم انجام شد به دیدار پسرک رفت ولی با کمال تعجب دید که پسرک نابیناست با مشاهده ان موضوع بر پسرک فریاد کرد که : تو نابینائی من بینا من نمیتوانم به یک نا بینا تکیه کنم دیگر نمیخواهم ببینمت از زندگی من برو بیرون . پسرک آهی کشید و با لبخند تلخی گفت:باشد من میروم از پیش تو ولی خواهشی دارم سلام اوومدم بگم ببخشید اگه داستان تکراریه!!! باور کنین من مقصر نیستم.من از داستان خوشم اوومد کپی کردم. بازم ببخشید

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد