گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

دوباره عشق...

دوباره عشق ، دوباره من ، دوباره تو و دوباره ما... من و تو یعنی دو همنفس ، دو همدرد ، دو عاشق ، دو دلدار ،
من و تو در میان عاشقان ، بهترینیم از سایه نیز به هم نزدیکتریم ... به وجود چنین عشقی افتخار می کنم
زیرا برایم هم هم نفس است هم همدرد ... برایم در بی راهه های زندگی هم نشان دهنده جاده است و هم هدایت کننده ...
من و تو یعنی دو قلب پر تپش دو احساس غوغایی و یک قصه به یاد ماندنی ... دوباره عشق ...
و دوباره قصه های بی پایان عاشقی...! با وجود تو زندگی را زیبا می بینم و برایت عاشقانه می نویسم ...
تنها مقدس ترین نام در زبان تو هستی ، درخشان ترین ستاره در آسمانهای تیره و سیاهم تو هستی ،
تو قصه و افسانه نیستی ، نامی نیستی که پاک شوی از دفتر عشق این مجنون ... تکه ابری نیستی
تا با وزش بادهای زمانه از آسمان پر نقش این دل محو شوی ... تو پاک ترینی ، تو زیباترینی ...!
در میان تمام قصه های تو پایداری و یک حقیقت شیرینی... می گویند عشقی که در این زمانه است
زودگذر و خالی از شور عشق است ! اما اینها همه قصه و رویایی بیش نیستند زیرا ما دو تا همنفس عاشق و
دو تا روح در یک جسم هستیم که در مقابل دیگران از نگاه عشق پایدار ترین و پاک ترینیم...!
و باز من و تو ، یک حقیقتی دیگر در صحنه روزگار عاشقی پس از لیلی و مجنون ...
حتی قصه لیلی و مجنون را نیز از صحنه روزگار محو خواهیم کرد و آن زمان دیگر هیچ عشقی نخواهد بود
که شایسته برابری با عشق این دو دلدار را داشته و تا پایان ابدی و محو نشدنی از صحنه های باشند ...
هیچکس مثل تو لایق این همه احساس های پاک عاشقانه نیست ... کسی به پاکی عشقی تو در این سرزمینها نیست
و هیچ چهره ای این گونه مثل تو ماه نیست تو یک عشق پاکی تو یک مرهم دردی تو همان ناخدای کشتی
این دریای عشقم هستی پس همان باد می شوم و می ورزم تا با هم به سرزمینهای خوشبختی سفر کنیم
با همان قایق نجات مهربانی های توو دوباره با غروری دیگر دست در دست هم سفر به سرزمین خوشبختی ها

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد