گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

روز عشق

روز ولنتاین بر همه عاشقان مبارک باد

تقدیم به عاشقان
امروز روز عاشقان است ، امروز روز من و تو است روزی که در قلبم متولد شدی و آن قلب مهربانت
را که درون آن یک دنیا محبت و عشق است به من هدیه دادی و مرا اسیر آن کردی!
امروز همان روزی است که احساس کردم دیگر در این دنیا تنها نیستم و در این دنیای
بزرگ کسی هست که عاشق و دلسوخته من باشد امروز همان روزی است که به تو ، به قلب مهربانت ،
به این عشق پاکت افتخار میکنم و رنگ فرداهایم را با وجود تو پر از امید و خوشبختی می بینم.
امروز روز عاشقان است ، روز تولد عشق ! امروز همان روزی است که با یک دسته گل سرخ و
یک دنیا حرفهای عاشقانه به دیدار تو خواهم آمد و بر گونه مهربانت بوسه خواهم زد
همان روزی است که مدتها انتظار رسیدن آن را میکشیدم ! امروز روز من و تو است ،
با اینکه میدانم هر روز ، هر لحظه و هر ثانیه برای ما روز عشق است ،
و هر لحظه عشقمان تولدی دوباره دارد ! از تمام دار این دنیا تنها یک قلب عاشق دارم ،
آن هم عاشق تو و آن را مدتی است که به تو تقدیم کرده ام ،
و زیباترین هدیه من در این روز تنها یک کلام عاشقانه است : دوستت دارم!
عزیزم دستان مهربانت را به من بده تا با هم به سرزمین عشاق برویم تا در میان
عاشقان با غرور در کنار تو قدم بزنم ! همه عاشقان با دیدن من و تو حسرت میخورند
که ما چنین عاشقانه همدیگر را دوست داریم! امروز روز تولد قلبهای عاشق است ،
روز میلاد عشق و روزی است که هدیه همه
عاشقان به همه همان کلام مقدس است ::: دوستت دارم عزیزم
آرزو دارم که سالهای سال در چنین روزی در کنار هم باشیم ، عاشق هم باشیم و
همدیگر را بیشتر از همیشه دوست داشته باشیم!
آرزو دارم هر روزمان روز عشق باشد ، روز دوست داشتن و ابراز محبت!
دوستت دارم عزیزم با اینکه میدانم لایق آن قلب مهربانت نیستم!
تقدیم به عاشقان دلشکسته

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد