گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

این طلوع

این طلوع هم مثل روزهای بی فروغ دیگرم گذشت این شبم مثل شبهای دیگر سیاه زندگانیم گذشت
این همه امید و این همه مهر هم گذشت برای دیدنت برای ماندنت کنار من برای یک نگاه هر چند سرد تو
برای لمس کردن دست من برای آنکه دوباره عاشقم شوی مرا شبیه یک قلم درون دست خود بگیری و نوازشم کنی
برای آنکه دوباره در درون قلب تو شکوفه ای کنم برای زنده ماندنم به هر دری زدم
به هر که گفتی و نگفته ای سر زدم کسی از درون تو برای من خبر نداشت
این همه رنجش و بی اعتناییت به روی عشق من اثر نذاشت از روز رفتن تو این همه سروده ام
در جواب من، خاموش مانده ای چرا

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد