گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

من و تو یعنی

دو هم نفس من و تو در میان عاشقان بهترینیم زیرا دیوانه ترینیم...
من و تو در سرزمین عشاق در بالاترین نقطه آن سرزمینیم زیرا عاشقترینیم....
هیچکس مانند من تو را دوست ندارد و عاشق تو نیست و هیچکس مانند تو برای من زیباترین و بهترین نیست....
من و تو با هم یعنی عشق ، یعنی خوشبختی ما از همه عاشقان ، عاشقتریم. الگوی همه عاشقان من و تو هستیم
همه مانند من عاشقند و مانند تو معشوق! من و تو با هم یعنی فتح قله عشق! آری آنگاه که من در قله
عشق در میان همه عاشقان با غرور هر چه تمام تر تو را در آغوش خویش میگیرم و با افتخار میگویم
دوستت دارم ای بهترینم. مانند من و تو کسی عاشق نیست و مثل من کسی تو را دوست ندارد....
هیچکس مثل تو لایق این قلب پر احساس و مجنون من نیست! تو لایقی چون بهترینی ، پاکترین و مقدس ترینی!
من و تو با هم یعنی یک زندگی ، زندگی شیرین و پر از عشق! من و تو با هم یعنی دو هم نفس ، دو همدل ، دو مجنون!
به داشتن تو که لایق این قلب پر از درد منی افتخار میکنم و تا آخر راه پر فراز عاشقی با تو می مانم....
همه عشق های این زمانه دروغ است ، تنها عشق ما یک عشق واقعی است.... همه عشق ها هوس و زودگذر است ،
تنها عشق ما مقدس و ابدی است! من و تو با هم یعنی دو دلدار ، دو بیدار .....
با وجود تو زندگی را زیبا میبینم ، با تو عشق را حقیقی میبینم ، بدون تو زندگی برایم
معنای سیاهی دارد و عاشقی برایم یک قصه و افسانه است.... اگر مجنون دیوانه وار عاشق لیلا بود ،
من از مجنون نیز مجنون ترم و دیوانه وار عاشق تو هستم! کاری میکنم ، غوغایی به پا میکنم که دیگر قصه لیلی و مجنون
از صحنه روزگار محو شود و جای آن قصه من و تو قرار گیرد..... عاشقان با دیدن من و تو حسرت عشقمان را میخورند!
بگذار حسرت بخورند و تو در مقابل حسادت آنها به من افتخار کن ، همچو من که در این میان به پاکی و صداقتت
افتخار میکنم عزیزم... من و تو یعنی دو هم نفس ، دو همدل ، دو مجنون ، دو دلدار ، دو بیدار....
آری من و تو یعنی دو هم نفسی که همدیگر را از تمام وجود دوست دارند....

((( ما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم!!!. )))
((( نه اینجا! نه آنجا! درپی جایی برای زیستن! )))
(((زندگی بدون دوستی مثل رزی بدون شبنم است)))
(((آرزو می کنم برای همه که فقط یک آرزو در دلتان باقی بماند.)))
(((عاشق کوچولو نظربده با تشکر از عشق شما فقط عشق تو ، آره !!!. )))
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد