گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

تب یانگوم

این خانم من اسیر یانگوم شده است

چندی است دگر جدا زمردم شده است

یک جمعه اگر رخش نبیند گرید

گویی سری جواهرش گم شده است

*********************

هرجمعه شبم خراب یانگوم شده است

چون همسر من عاشق خانم شده است

ای کاش که آدینه شبی مژده دهند

الباقی سریال دگر گم شده است

*********************

چندی است عیال تب یانگوم دارد

هر جمعه مرا به خانه ام می کارد

گر پشه لگد زند به این گوهر قصر

دریا دریا سرشک غم می بارد

*********************

بیماری نوظهور میداین ( (made in )کُره است

آثار و علائمش مثال خوره است

هرکس که شود دچار درد یانگوم

آدینه ی او توأم با دلهره است

********************

روزی دیدم عیال گریان شده است

ازشدت گریه درب و داغان شده است

از علت آن سوأل کردم ، فرمود

هـِن مرده و یانگومم پریشان شده است
نظرات 1 + ارسال نظر
رضا شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ب.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

سلام
نوشته هایت به دلم نشست
به من هم سری بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد