گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

مجموعه قطعات عاشقانه

مجموعه قطعات عاشقانه

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

دل شکستن چاره اش سنگ نیست این دل ما با نگاهی سرد نیز میشکند

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فروریختن دیوار غرور گدایی کنی... آن وقت است که دیگر عشق نیست....صدقه است

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

آنکس که می گفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من امده باشد رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها همان اوازی بود که من گمان می کردم میگوید: دوستت دارم

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

سنگ قبرم را نمیسازد کسی .مانده ام در کوچه های بی کسی.بهترین دوستم مرا از یاد برد سوختم خاکسترم را باد برد نمی گویم فراموشم مکن هـــــــــرگـــــــــــز ولی گاهی به یاد آور رفیقی را که می دانی نخواهی رفت از یادش

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

نمی دانم محبت را بـر چه کاغذی بنویسم که هرگز پاره نشود بـرچـه گلـی بـنویـسم که هـرگز پرپر نشـود بـر چه دیواری بنویسم که هرگز پاک نشود بـر چه آبـی بنویسم که هـرگز گل آلود نشود وسرانجام بـر چه قلـبی بنویسم که هـرگز سـنگ نشود!

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

گفتم دل و دین بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم گفتم دل و دین بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم گفتا : تو که باشی که کنی یا نکنی ؟!؟ آن من بودم که بی قرارت کردم ... آن من بودم که بی قرارت کردم ........ آن من بودم که بی قرارت کردم ............ آن کس که تو را شناخت جان را چه کند ؟ فرزند و عیال و خانمان را چه کند ؟ دیوانه کنی هر دو جهانش بدهی ... دیوانه تو هر دو جهان را چه کند ؟ دیوانه تو هر دو جهان را چه کند ؟!؟ ای در دل من میل و تمنا همه تو واندر سر من مایه سودا

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

وقتی که دل تنگ میشمو .. همراه تنهایی میرم... داغ دلم تازه میشه... زمزمه های خوندنم.. وسوسه های موندنم.. با تو هم اندازه میشه *** پس ای دل آرام گیر بیاد خدای

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

می‌گویند سه چیز زاده عشق نیست: جدایی، سفر، فراموشی، ولی آن زمان که تو مرا تنها گذاشتی و فراموشم کردی من لحظه لحظه عاشقت شدم

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

بیم آن ندارم که روزی آسمان تورا از من بگیرد بیم آن دارم که روزی تو خود را از من بگیری بیم آن دارم که شب در وجود تو طوفان کند خورشید مهر تو را پنهان کند درختی را که من در تو کاشته ام براندازد وبرگ های طلایی دوستی را بر خاک اندازد تو خود را از من مگیر من در تو و با تو زاده شدم بگذار در تو و با تو بمیرم

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

زندگی بدون عشق همچون درختی است بدون شکوفه ومیوه، عشق بدون زیبایی همچون گلی است بدون بو ومیوه ای بدون دانه، زندگی و عشق و زیبایی سه اصل دریک ذات مستقل و مطلق اند که نه تغییر پذیرند و نه جدایی پذیر.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

راه زندگی راه گلزارها نیست بلکه راه خارهاست، پس باید پاهای قوی داشته باشیم تا به راحتی از این خارها بگذریم

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

من چه دارم که تو را درخور ؟.... هیچ ! من چه دارم که سزاوار تو ؟ ... هیچ ! چه امید عبثی .... تو به اندازه تنهایی من خوشبختی ... من به اندازه زیبائی تو غمگینم ... تو چه داری ؟ هیچ ! تو چه کم دار ی ؟ هیچ

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

دیروز را سوزاندیم برای امروز... امروزمان را گذراندیم برای فردا و فردایمان دیروزی دیگر !!! این است بازی پوچ ما انسانها

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

تـوی قـانون جـدایی ، بـی تـو خـنده قـدغن شد/ رفــتی و هـق هـق گـریه، از تو تـنها سهم من شد/ رفــتی و بی تـو بـریـدم ، از هــمه عـالـم و آدم/ بـاقـیه عـمرم و بی تـو، مـن بـه بـاد و گـریـه دادم/ رفتی و گرفتش از من ، رفـتـنت هرچی که داشتم/ کاشکی بودی وقت گریه، سر رو شونه هات می ذاشتم/ حـالا نـیستی کـه بـبـینی، بی تـو سـرد روزگـارم/ مـثل مـحکوم بـه گـریه ، حـق خـنـدیدن نـدارم

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

خداوند درهای فراوانی ساخته که به حقیقت گشوده میشوند و آنها را برای تمام کسانی که با دست ایمان به آن می کوبند باز می کند

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد