گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

ازدواج در وقت اضافه

ازدواج در وقت اضافه

 

گاهی مواقع در این جهان اتفاقاتی می‌افتد که شاید کمی عجیب جلوه کند، ولی تفکر و تامل در بطن آنها، نتایج مثبت و جالبی در پی دارد. شاید ازدواج یکی از این اتفاقات باشد. ازدواج‌هایی که در تمام دنیا انجام می‌شود معمولا بین دختران و پسران جوان است و این امر اگرچه در بین افراد مسن و پیر کمی نامتعارف می‌نماید ولی جالب و شیرین به نظر می‌رسد. جالب این‌که بعضی از این ازدواج‌ها چنان با عشق و عاشقی شروع می‌شود که انگار تازه اول جوانی هستند و مانند آنها مهریه‌های سنگین می‌برند و با هم به ماه عسل می‌روند و... بعضی مواقع هم با کمی بدشانسی مواجه می‌شوند و به مانند زوجی که از یک شوهر 24 ساله و یک عروس 82 ساله تشکیل شده بود شوهر در سوگ نوعروس 82 ساله‌اش می‌نشیند.تعدادی از این ازدواج‌ها را که در جهان اتفاق افتاده برای‌تان نوشته‌ایم که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

 

ازدواج پیرمرد 102 ساله در لیتوانی

 

یک مرد 102 ساله در لیتوانی با زنی 76 ساله پیمان زناشویی بست و رکورد ازدواج مسن‌ترین فرد را در کشورش به دست آورد.«استانیسلوواس گریگاس» 102 ساله از سال 1973 عاشق خانم «برونی میکوتینی» بود. بعد از مرگ همسرش و فوت شوهر برونی میکوتینی آنان تصمیم به ازدواج گرفتند و بعد از سال‌ها دوری و جدایی از یکدیگر زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

 

مسن‌ترین داماد جهان

 

یک مرد مغربی،105ساله در حالی‌که تا این زمان مجرد مانده بود ناگهان تصمیم گرفت بر سر سفره عقد بنشیند. او که تنها سرپرست مادر 120 ساله‌اش است عاشق یک زن 42 ساله شده و می‌گوید: «از تنهایی خسته شده‌ام و احساس می‌‌کنم که نود سال عمرم بیهوده و در تنهایی تلف شده است.»او یک کشاورز بوده و معتقد است که سال‌های عمرش را هدر داده و امید دارد که رابطه عروس خانم با مادرش خوب باشد.او برای خود و همسرش جشن مفصلی برپا کرد و هدایای زیادی از جمله گردنبند‌های جواهر به همسر42 ساله‌اش هدیه داد.

 

ازدواج مرد 37 ساله با زن 69 ساله

 

یک مرد 37 ساله اهل شینانگ در شمال شرقی چین، با زنی 69 ساله از همان شهر ازدواج کرد. این زن 69 ساله که کوتوله نیز است، در قلب آقای داماد 37 ساله جای گرفت و با هم ازدواج کردند. البته ناگفته نماند که این زن 69 ساله دارای مال و ثروت زیادی است و اکثر زمین‌های شینانگ متعلق به اوست.

 

شاید یکی از دلایل ازدواج این پسر جوان با پیرزن کوتوله، رسیدن به مال و مکنت او باشد.

 

ازدواج پسر و دختر چینی بعد از پنجاه سال

 

در شهر ژجینگ در شرق چین یک دختر و پسر پیر با یکدیگر ازدواج کردند. دختر 70 سال و پسر 86 سال دارد. این دو از دوران کودکی عاشق یکدیگر بودند اما با مخالفت‌های والدین‌شان روبه‌رو شدند.

 

آنان بعد از فوت والدین‌شان در حالی‌که به این سن رسیده بودند تصمیم به ازدواج گرفتند و چندی پیش عروسی خود را در یکی از هتل‌های شهر برگزار کردند و به آرزوی دیرینه خود دست یافتند.

 

پیرمردی دارای 107 زن، باز هم داماد شد

 

یک پیرمرد 74 ساله اهل مالزی علی‌رغم این‌که 107 زن دارد باز هم تصمیم به ازدواج مجدد گرفته است. گفتنی است که او بسیار بداخلاق و با همه زن‌هایش بدرفتاری می‌کند اما چون پولدار است زنان فقیر و بیچاره برای رسیدن به یک لقمه نان و لباس و پوشاک و داشتن یک سرپناه حاضر به ازدواج با این مرد بدخلق می‌شوند.

در حال حاضر هم، او با صد و هشتمین همسر خود ازدواج کرده و به این مسئله افتخار می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد