گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

1+1=1 میدونی یعنی چی؟

1+1=1 میدونی یعنی چی؟

یعنی اینکه یک دل من + یک دل تو = یک دنیا عشق

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

من صفرم (0) ، تو دو (2)، با تو بیستم بی تو نیستم.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

8 چیز از 8 چیز سیر نمی‌شه :

1. چشم از نگاه

2. زمین از باران

3. عالم از علم

4. گدا از پول

5. حریص از مال

6. دریا از آب

7 آتش از هیزم

8  تو از من!

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

درسته همه‌‌جا یخ بسته اما دلمون که هنوز یخ نزده. می‌تونیم با اس ام اس دل همدیگر و گرم کنیم. "دلم سردشه"!

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

ز مرگم هیچ نمی‌ترسم، اگر دنیا سرم ریزد، از این ترسم که بعد از من گلم را دیگری بوسد.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

1=0+1 تو 'یک' هستی و من 'صفر' ،من باشم یا نباشم تو یک هستی...  ولی اگر تو نباشی من هیچم...! ! !

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

یه روز مادرم منو نفرین کرد و گفت: الهی درد بی درمون بگیری. نفرینش گرفت و عاشق شدم...

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

عشق کلید شهر قلب است، به شرطی که قفل دلت هرز نباشد که با هر کلیدی باز شود.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

یه نقطه قرمز تو آسمون حرکت میکنه، میدونی چیه؟ اون قلب من که واسه تو پر کشیده نیست، یه مگسه که ماتیک زده!!!

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

امیدوارم روزهای زمستونی‌ات مثل دل من که از عشق تو لبریز گرم باشه.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

دل تو از سنگ هم که بشه واسه من هیچ مشکلی نیست !!! آخه من هنوزم که هنوزه بت پرستم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد