گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

مجموعه قطعات عاشقانه

مجموعه قطعات عاشقانه

*********************************************************

نمی خوام بین منو بین دلش جنگ بشه نمی خوام عشقی که اون نداره کم رنگ بشه من فقط یه چیزی از خدا می خوام واسه یک بارم شده دلش برام تنگ بشه

*********************************************************

عشــــــــــــــــــــــق من

هنوز صـــــدای زیبای مستیت

و هنوز گم شدن در قطره قطره ی

بـــــــــــــعد صدایت فراموشم نشده

و بــــــــــه خدای اسمان ها قســـــــــم

هـــــــنــــــوز کـــــه هــــنـــــوز اســــــــت

عروجی که با تو بودن برایـــم اورده پایان نیافته

*********************************************************

 

هرگز عشق را گدایی نکنید زیرا هیچگاه چیز با ارزشی به گدا داده نمی شود

*********************************************************

قلب خانه ای است با دو اتاق خواب در یک رنج و در دیگری شادی زندگی می کند. نباید زیاد بلند خندید و گرنه رنج در اتاق دیگری بیدار می شود.

*********************************************************

وقتی کسی نیست که به دادت برسه پس داد نزن، سکوت کن، شاید از سکوتت همه بفهمن که چه قدر درد و رنج توی وجودت انباشته شده، فریاد دردت رو دوا نمیکنه، اما سکوت شاید نتونه دردتو از بین ببره اما میتونه خیلی راحت تو را از این دنیای مسخره نجات بده ...

*********************************************************

هر موقع خواستی از کسی جدا بشی یادت نره بهترین راه اینه که بهش بگی برای همیشه خدانگهدار، شاید طرف مقابلت ناراحت بشه و قلبش بشکنه ولی بهتر از اینکه منتظر بمونه

*********************************************************

با من امشب چیزی از رفتن نگو نه نگو از این سفر با من نگو من به پایان میرسم از کوچ تو با من از اغاز این مردن نگو

*********************************************************

دوستت داشتم ... یادت هست؟..... گفتم دوستت دارم.... و تو گفتی کوچکی برای دوست داشتن.... رفتم تا بزرگ شوم.... اما آنقدر بزرگ شدم که یادم رفت دوستت دارم

*********************************************************

برای شکستن من یه اخم کافیه ... نیازی به فریادت نیست واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه ... نیازی به قهر نیست برای مردنم حرف رفتنت کافیه ... نیازی به انجامش نیست

*********************************************************

اگر چشمان من دریاست تویی فانوس شبهایش اگر حرفی زنم از عشق تویی معنا و مفهومش اگر خنجر کشی سویم زسویت رو بر نگردانم که من دیوانه عشقم زخنجر بوسه بردارم

*********************************************************

اگر دیدی نگاهی خسته دارم و حس کردی که خیلی بیقرارم بدان تو با عبور از کوچه دل در آوردی دمار از روزگارم

*********************************************************

 

انجا که چشمان مشتاقی برای انسان اشک می ریزد زندگی به زحمتش می ارزد

*********************************************************

هرگاه دفتر محبت را ورق زدی

هرگاه زیر پایت خش خش برگها را احساس کردی

هرگاه در میان ستارگان اسمان تک ستاره ای خاموش دیدی

برای یکبار در گوشه ای از ذهن خود نه به زبان بلکه از ته قلب خود بگو:یادت بخیر

*********************************************************

اگه یه روز منو از قلبت بیرون کردی نترس نفرینت نمیکنم ولی منتظر میشم که یکی تو رو از از قلبش بیرون کنه که اون موقع دعا کنی که ای کاش نفرینت میکردم

*********************************************************

پروردگارا! توفیقى مرحمت فرما که پیش از بسته شدن درهاى توبه ، توبه کنیم و به سوى تو باز گردیم . خداوندا! لیاقتى مرحمت کن که مشمول شفاعت پاکان و نیکان شویم . خداوندا! حسن عاقبت که از برترین نعمتهاى تو است از ما دریغ مدار. آمین یا رب العالمین

*********************************************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد