گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

- فوووووووت ...... فووووووووت ..... فوووووووت ...... فووووووووت

- فوووووووت ...... فووووووووت ..... فوووووووت ...... فووووووووت ..... فوووووووت ....... بیا شعما رو فوت کن!!! تولدت مبارک!!! *********************************************** 2- یه سبد یاس سفید تقدیم به تو بهترینم به خاطر قشنگ ترین روز دنیا که روز تولد توست!!! *********************************************** 3- آسمان با وسعتش تقدیم تو/رقص ماهى هاى دریا مال تو/هر چه دارم از تو دارم مهربان/زندگیم امروز و فردا مال تو. تولدت مبارک!!! *********************************************** 4- روزى که به دنیا اومدى داشت باروون میومد؛ اما اون روز هوا اصلاً ابرى نبود. این فرشته ها بودن که داشتن گریه مى کردن چون یکى ازشون کم شده بود... تولدت مبارک!!! *********************************************** 5- هفت تا آسمون پر از گلاى یاس و میخک/با صد تا دریا پر عشق و اشتیاق و پولک/یه قلب عاشق با یه حس بیقرار و کوچک/فقط مى خواد بهت بگه تولدت مبارک!!! *********************************************** 6- روز تولد تو میلاد عشق پاکه/براى شکر این روز، پیشانیم به خاکه.تولدت مبارک!!! *********************************************** 7- گاو و الاغ و اردک/کبریت و گاز و فندک/جوجه و مرغ و لک لک/تولدت مبارک!!! *********************************************** 8- تمام وجودم را در قلبم، قلبم را در چشمانم، چشمانم را در زبانم، خلاصه مى کنم تا بگویم روز تولدت مبارک باد!!! *********************************************** 9- 1387 شاخه گل سرخ به سویت فرستاده و بر تک تک گلبرگ هاى آن مى نویسم، تولدت مبارک!!! *********************************************** 10- نون و پنیر رامک/جیگر تولدت مبارک!!! *********************************************** 11- شکوفه هاى صورتى فداى مهربونیات ... یه دل که بیش تر ندارم اونم فداى خوبیات. تولدت مبارک!!! *********************************************** 12- عشق یعنى چون خورشید تابیدن بر شب هاى دوست و چون برف ذوب شدن به غم هاى دوست. دوست خوبم تولدت مبارک!!! *********************************************** 13- الهى همیشه مثل چراغ راهنمایى باشى. لپت همیشه قرمز! روى دشمنات زرد! دلت همیشه سبز! تولدت مبارک!!! *********************************************** 14- اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی، اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی. روز تولدت مبارک عزیزم!!! *********************************************** 15- قلب مهربانت مثلثى را مى ماند در دریاى عشق، مرا در خود کشیدى برموداى من! تولدت مبارک!!! *********************************************** 16- بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنى فراموشت کردم، بعد 1 اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات! تولدت مبارک!!! *********************************************** 17- آهنگ خوش سه تار تقدیم تو باد/آرایش گلهاى بهار تقدیم تو باد/گویند که عشق هدیه پاک خداست/این هدیه هزار بار تقدیم تو باد. تولدت مبارک!!! *********************************************** 18- تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد. دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند.عزیزم تولدت مبارک!!! *********************************************** 19- می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟! چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی؛ اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی! تولدت مبارک!!! *********************************************** 20- اگر باران بودم آنقدر مى باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم. اگر اشک بودم مثل باران بهارى به پایت مى گریستم. اگر گل بودم شاخه اى از وجودم را تقدیم وجود عزیزت می کردم. اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مى نواختم. ولى افسوس که نه بارانم، نه اشک، نه گل و نه عشق؛ اما هر چه هستم دوستت دارم. تولدت مبارک!!! *********************************************** 21- فرشته ها وجود دارن؛ اما بعضى وقتا چون بال ندارن، ما بهشون مى گیم دوست. تولدت مبارک عزیزم!!! *********************************************** 22- لبخند زدیو آسمان آبى شد، شب هاى قشنگ مهر مهتابى شد، پروانه پس از تولد زیبایت، تا آخر عمر غرق بى تابى شد. تولدت مبارک!!! *********************************************** 23- بگیر از من تو اى دل یادبودى/که تنها لایقِ این دل تو بودى/هزاران خواستند این دل بگیرند/ندادم چون عزیز دل تو بودى. تولدت مبارک!!! *********************************************** 24- تحفه اى یافت نکردم که فداى تو کنم/یک سبد عاطفه دارم همه ارزانى تو. تولدت مبارک!!! *********************************************** 25- برو پایین...برو پایین تر...برو به خدا سر کارى نیست...حالا برو بالا؛ ولى اینو بدون بالا برى پایین بیاى دوستت دارم. تولدت مبارک!!! ***********************************************
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد