گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

آخرین اشتباه!

 آخرین اشتباه! 

 

آخرین اشتباه!

اشتباه کردم قلبم را به تو دادم ، دل بستم به تو و عهد عشق را با تو بستم! اشتباه کردم آن روز که به تو گفتم به قلب من خوش آمدی! اشتباه کردم اسیرت شدم ، دلتنگت شدم و به انتظار تو نشستم ! **-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-** بگذار چند روزی بگذرد و بعد قلبم را زیر پاهایت له کن، مرا از یاد ببر و فراموش کن! چه زود رفتی و دل به غریبه ای دیگر سپردی! چه زمانه بی وفایی شده ، قلب من چه ساده و تنها شده ! اشتباه کردم که برایت از عشق گفتم ، چه با شور و شوق گوش میکردی **-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-** حرفهایم را و میگفتی حرفهایم شیرین است ، صدایم دلنشین است! چه با اراده فریاد زدی که دوستم داری ، پس کجاست آن قلب مهربانت؟ اشتباه کردم رویای شیرین عشق را در خیالم با تو دیدم ، و عکس تو را در کنار عکس خودم نقاشی کردم ! **-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-** اشتباه کردم برایت نامه عاشقانه نوشتم ، تو هنوز نخوانده ، آن را پاره پاره کردی! پس کجاست آنهمه قول و قرار؟ آری گناه من عاشق شدن بود و اشتباه من با تو ماندن! گناه خویش را میپذیرم و با خود عهد بسته ام که دیگر اشتباه نکنم! **-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-** پشیمانم ، پشیمان از اینکه چرا حرفهای دروغین تو را باور کردم ، لبخند زدم و با تنهایی خداحافظی کردم ! حالا تو به من لبخندی تلخ زدی و دستهای بی وفایت را از دور تکان داد و گفتی خداحافظ برای همیشه ! میدانستم این عشق سرانجامی ندارد، میدانستم تو نیز مثل همه بی وفایی! **-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-**-** پس خداحافظ برای همیشه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد