گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

اس ام اس لاو

اس ام اس لاو

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

مسج اورژانسى:همین آلان که دارى مسج مى خونى،خودت روماچ کن، دلتنگت شدم!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

پیش ما سوختگان مسجد و میخانه یکیستحرم و دیر یکی صبحه و پیمانه یکیستاین همه جنگ و جدل حاصل کوته نظریستگر نظر پاک کنی کعبه و بتخانه یکیست

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

تودنیا طالب سه چیزباش یه گل برای یه روز یه ستاره برای یه شب یه دوست خوب برای

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

یادت باشه عکستو برام بفرستی

آخه فردامیخوام ورق بازی کنم

تک دلم نیست

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ازم پرسیدمنوبیشتردوست داری یازندگیتو؟گفتم زندگیمو!نپرسیدچرا؟بغض کرد،گریه کرد .....رفت!اماهیچ وقت نفهمیدکه همه زندگیم خودش بود.!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

افسوس که عشق جاودانه نیست.عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد. عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

میدونی اوج رفاقت کجاست؟به یاد رفیقی باشی که به یادت نیست، من الان تو اوج رفاقتام.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

تمام امیدآسیابان به وزش باده تاآسیابش از کارنیافتده،قلبم آسیاب، خودم آسیابان ونفسهایت باد.!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

باران رابه خاطررطوبتش گل رابخاطرلطافتش وتورابه خاطرمحبتت دوست میدارم

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

روی آن شیشه تبدار تورا"ها"کردم،اسم زیبای تورابانفسم جاکردم،شیشه بدجوردلش ابری وبارانی شد،شیشه رایک شبه تبدیل به دریاکردم، باسرانگشت کشیدم به دلش عکس تورا،عکس زیبای توراسیرتماشا کردم

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

هنوز در به در کوچه های خاطره ام / هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام /هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو / در انحصار غم عشق در محاصره ام

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

چرا رو نقاشی ها بی خودی سایه می زنی

این همه حرف خوب داریم حرف گلایه می زنی

اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو

چرا با حرفات و نگات بهم کنایه می زنی

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

میل دریا گر کنی ، من دیده را دریا کنم

میل صحرا گر کنی ٬ من سینه را صحرا کنم

نا امیدم گر کنی میمیرم اما باز هم

در همان حالت که میمیرم دعایت می کنم

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

سلام. این چه اخلاق بدیه که تو داری؟ چرا هر چی از آدم می گیری دیگه پس نمی دی؟

نمی گی من دلمو لازم دارم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد