گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

موزو انشا : عزدواج!

موزو انشا : عزدواج!

> هر وقت من یک کار خوب می کنم

> مامانم به من می گوید بزرگ که شدی

> برایت یک زن خوب می گیرم. تا به حال

> من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم

> قول پنج تایش را به من داده است.

> حتمن ناسرادین شاه خیلی کارهای

> خوب می کرده که مامانش به اندازه

> استادیوم آزادی برایش زن گرفته

> بود. ولی من مؤتقدم که اصولن انسان

> باید زن بگیرد تا آدم بشود ، چون

> بابایمان همیشه می گوید مشکلات

> انسان را آدم می کند. در عزدواج

> تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف

> باید به هم بخورند. مثلن من و ساناز

> دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم.

> از لهاز فکری هم دو طرف باید به هم

> بخورند، ساناز چون سه سالش است

> هنوز فکر ندارد که به من بخورد ولی

> مامانم می گوید این ساناز از تو

> بیشتر هالیش می شود. در عزدواج سن و

> سال اصلن مهم نیست چه بسیار آدم

> های بزرگی بوده اند که کارشان به

> تلاغ کشیده شده و چه بسیار آدم های

> کوچکی که نکشیده شده. مهم اشق است !

> اگر اشق باشد دیگر کسی از شوهرش

> سکه نمی خواهد و دایی مختار هم از

> زندان در می آید. من تا حالا کلی

> سکه جم کرده ام و می خواهم همان اول

> قلکم را بشکنم و همه اش را به ساناز

> بدهم تا بعدن به زندان نروم. مهریه

> وشیر بلال هیچ کس را خوشبخت نمی

> کند. همین خرج های ازافی باعث می

> شود که زندگی سخت بشود و سر خرج

> عروسی دایی مختار با پدر خانومش

> حرفش بشود. دایی مختار می گفت پدر

> خانومش چتر باز بود.خوب شاید حقوق

> چتر بازی خیلی کم بوده که نتوانسته

> خرج عروسی را بدهد. البته من و

> ساناز تفافق کرده ایم که بجای شام

> عروسی چیپس و خلالی نمکی بدهیم. هم

> ارزان تر است ، هم خوشمزه تراست

> تازه وقتی می خوری خش خش هم می کند!

> اگر آدم زن خانه دار بگیرد خیلی

> بهتر است و گرنه آدم مجبور می شود

> خودش خانه بگیرد. زن دایی مختار هم

> خانه دار نبود و دایی مختار مجبور

> شد یک زیر زمینی بگیرد. می گفت چون

> رهم و اجاره بالاست آنها رفته اند

> پایین! اما خانوم دایی مختار هم می

> خواست برود بالا! حتمن از زیر

> زمینی می ترسید . ساناز هم از زیر

> زمینی می ترسد برای همین هم برایش

> توی باغچه یک خانه درختی درست

> کردم. اما ساناز از آن بالا افتاد و

> دستش شکست. از آن موقه خاله با من

> قهر است. قهر بهتر از دعواست.آدم

> وقتی قهر می کند بعد آشتی می کند

> ولی اگر دعوا کند بعد کتک کاری می

> کند بعد خانومش می رود دادگاه

> شکایت می کند بعد می آیند دایی

> مختار را می برند زندان! البته

> زندان آدم را مرد می کند.عزدواج هم

> آدم را مرد می کند، اما آدم با

> عزدواج مرد بشود خیلی بهتر است!

> این بود انشای من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد