گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

اس ام اس های تاپ

اس ام اس های تاپ

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

نازم به ناز کسیکه ننازد به ناز خویش ما را به ناز نازفروشان نیاز نیست

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

همیشه نگاهی را باور کن که وقتی از ان دور شدی در انتظارت بماند

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

عشق را دوست دارم که تو همراهم باشی ،

با تو بودن را دوست دارم که تو معنی آن باشی ،

سوختن شمع را دوست دارم که تو شمع من باشی ،

تو را دوست دارم تا ستاره جاودانه من باشی

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

به چشمانت عادت کرده بودم؛بادستانت رفاقت کرده بودم؛نمی آیی تو امشب به خوابم؛کاش دیشب دل سیری نگاهت کرده بودم.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

یکی بود یکی نبود،زیراین سقف کبود،یه غریب آشنا،دل و جونمو ربود،اینجوری نگام نکن،گل یاس مهربونفاون غریبه خودتی همیشه با من بمون

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

فدایت ای گل زیبا*هستی*نمیدانم کجا بی من نشستی،قشنگیهای فردایم تو هستی یگانه گنج دنیایم تو هستی

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

دلم میخواست بهانه ای باشی برای فراموش کردن همه چیز ...

اماحالادلم میخواهد بهانه ای باشد برای فراموش کردن تو

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

به جنگل سوختم خاطراتم سوگند،درخت یادت راباغبان خواهم بودتا ابد

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

اگه چشمانت تر شد،اگه دلت تنگ شد،اگه دیگه نبود کسی،امیدو هم نفسی،بدون که هست اینجا هستی،که تو واسش همه کسی ...

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

تو ای زیباترین شعر رهایی،تو ای گلبرگ سرخ آشنایی،میان کوچه های قلب تارم،به دنبال تو میگردم کجایی!!!

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

دستانم بوی گل میداد،مرابه جرم چیدن گل محکوم کردند،اما هیچکس فکرنکرد شایدمن گلی کاشته باشم...

تقدیم به عشق مغرورم که اینراهیچ وقت نخواهد حس کند

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

غریبی میدهد ازارم امشب دوباره تشنه دیدارم امشب فضای چشمهایم باز ابری استهوای ازتوگفتن دارم امشب

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

مرا این گونه باورکن...کمی تنها،کمی بی کسیفکمی ازیادهارفته،خداهم ترک ماکرده بود،خدا دیگرکجارفته نمیدانم مرا ایاگناهی است ؟که شاید همبه جرم ان غریبی و جدایی است ؟

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

گل نیست چنین سرکش ورعنا که تویی،مه نیست بدین گونه فریبا که تویی،غم برسرغم ریخته آنجاکه منم،دل برسر دل ریخته انجا که تویی.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

من و تو مثل2خط موازی هستیم که هر چه بیشتر میدوئیم به هم نمیرسیم ولی همیشه در کنار هم هستیم !!!

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

بودونبودم شدی،همه وجودم شدی،برای زنده بودنتنهادلیلم شدی،چهخ کاری دادی حالا دستم حالا دیونه هستم،اگه بری از پیشم،عاشق دل شکسته ام ...

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

میگن عاشقاعشقشون رو خوشگلتر میبینن،

اینبارکه دیدمت زیباتر بودی نمیدونم تو زیباتر شدی ،

                                                                                     یا من عاشقتر ...!

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

زندگی کنو لبخند بزن بخاطر انهایی که:با لبخندت زندگی میکنند،از نفست آرام میگیرند و بخاطرت زنده هستند.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

ای*پرستو*،ایلطیف تریت گل بوستان هستی،ای باغبان هستی من،گاه روییدنم باران مهربانی بودی که با ارامی سیرابم کند؛گاه پروریدنماغوشی گرم که بالنده ام سازد.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

آما وقتی ازهم دورن واسه هم اس ام اس میزنن من واسه توکه تو قلبمی چه کنم !!!

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

این پیامک رو برای3نفربفرست:1بهترین دوستت،2عزیزترین کست،عشقت

بعد بشین فکر کنکه توکدومی...

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

وقتی گلی رو بومیکنی نگاش نکن،چون اگه نگات روبخاطر بسپره آرزوی دیدندوباره ی تو پژمرده اش میکند

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

عشق رو نمیشه با یه اس ام اس مقایسه کرد

ولی با یه اس ام اس میشه اثبات کرد

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

اگرباغ نگاهم پر زخار است،گام تاراج دستروزگار است،به چشمانت قسم بابودن تو،زمستانیترین روزم بهار است

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

مگه میشه نباشی توحریر خاطراتم،

مگه میشه نگذری از کنار پنجره ام،

مگه میشه بی هوات نفس کشید،

مگه میشه بی چشتات رنگ خوشبختی رو دید

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد