گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

اس ام اس های تاپ

اس ام اس های تاپ

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

وقتی دلت تنگ شد وقتی چشمانت تر شد وقتی دیگه کسی نبود کسی به امید یه همنفسی بدون کههست اینجا کسیکه توواسش همه کسی.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

تو اسمون چشمات چه عاشقانه مردم،اشک چشماتو دیدم اینجوری دل سپردم.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

ماگذشتیم و گذشت انچه توباماکردی،تو بمان با دگران وای به حال دگران.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

شب بود و شمع بود ومن بودم و غم،

شب رفت و شمع سوخت من ماندم وغم

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

آبی تر ازانیم که بیرنگ بمیریم،

ازشیشه نبودیم که با سنگ بمیریم،

تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبیم،

شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریم.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

ای پیتزای قلبم ،

ای همبرگر زندگیم،

ای ماکارونی افکارم،

بی تو من فلافلم.!!!!

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

شبی از پشت تنهایی غمناک بارانی ،

تو را با لهجه گلهای نیلوفر صدا کردم،

برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهات،

دعا کردم..............

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

دل عاشق چه غمگینه خدایا،

غم عاشق سنگینه خدایا،

دیگهعاشق نمیشم،

تا قیامت اگه عاشقی اینه خدایا.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

اگه دیدی گوشه دلت سنگینی میکنه،

منو ببخش،

غلام گوشه نشین قلبتم.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

متانت از راه رفتنت میریزه،

خاطر تو واسم خیلی عزیزه،

                                                                               تو بودی بارون شب بهاری،

توهفتا آسمون نظیر نداری.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

داشتم توی جاده راه میرفتمکه چشمم به یه تابلو که روش نوشته بود

(دوست داشتن دل میخواد،نه دلیل)

برخوردم؛حالا از ته دلدوست دارم؛بدون هیچ دلیلی

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

به بزرگی آرزویت نیندیش،

به بزرگی کسی بیندیش،

که میتونه آرزوتو برآورده کنه.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

با من سفر کن تا تو را مثل خودم عاشم کنم،با هرسفر باهرتپش با هر قدم عاشق کنم.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

وقتی خاطره های ادم زیاد میشه،

دیوار اتاقش پر زعکس میشه،

اما همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمیتونی عکسشو به دیوار بزنی.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

من این دنیای زیبا را به لبخند تو میبخشم،

من این آسایش شب را به رویای تو میبخشم،

من این جان عزیزم را به دیدار تو میبخشم.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

زندگیکتابی است پرماجرا،

هیچگاه آن رابه خاطر یک ورقش دورمینداز.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد