گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

اس ام اس های جدید و توووپ

اس ام اس های جدید و توووپ

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

شروع سفرهای استانی جناب یوزارسیف را به عموم ملت شهید پرور مصر تبریک عرض میکنیم

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

در پی تغییر دین آمون هوتب چهارم، مراسم ختنه سوران وی فردا با حضور شما آمون ستیزان گرامی برگزار خواهد شد

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است

 (ستاد پخش برنج نذری )

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

یه بوس لیمو شیرینی برات فرستادم ، زود بگیرش تلخ نشه !

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

اوفیش چیست ؟عکلس العمل کاملا منطقی لرها زیر دوش آب

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

هیچوقت نگـفته اند که به زور باید لبخند زد ٬

.

.

.

بعضـی وقتها باید تا نهـایت آرامش گریست.

.

.

.

آن گـاه تبـسمی مهمـان لبــهایت می شود

.

.

.

کـه زیبـاتـر از رنگیـن کـمان بعد از بـاران است

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

در آن زمان که امیدت برید از همه جا ، ببین کیست امیدت ، بدان که اوست خدا . . .

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ببخشید مزاحم شدم مهرتون تو دلم جا مونده بود ، گفتم دنبالش نگردی

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

خدا دوست دارد لبی که ببوسد.

.

.

.

نه آن لب که از ترس دوزخ بپوسد

ی روزی حق بر باطل و آزادگی بر اسارت مبارک. جانشینی یوزارسیف بر تمامی آمون ستیزان خجسته باد !

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

خبر فوری : شناسایی و دستگیری جاسوسان معبد آمون در قصر توسط سربازان گمنام یوزارسیف

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

زولیخا دست از سر یوزاسیف برداشت ولی الان چند روزه به من گیر داده میگی چی کار کنم؟

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

مراسم چهلم پوتیفار در جوار قصرش برگزار می شود شرکت شما در این مجلس باعث شادی روح آن عزیز می شود.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ختنه را تعریف کنید؟

نوعی کلاه برداری اسلامی با نیت خیر !!!!!!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

به اندازه ی تخمام دوستت دارم

امضا : گل آفتاب گردون

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

قبض موبایل شما به مدت 4 ماه پرداخت خواهد شد ( سازمان حمایت از بچه خوشگلا)!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

زندگی 3 رکن: 1. عاشق نشو 2. اگه عاشق شدی واسش بمیر 3. اگه مردی خاک بر سر بی جنبت کنم.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

اگه خوابی بیدار شو, اگه بیداری بشی, اگه نشستی پاشو راه برو, اگه راه میری بدو, اگه میدوی پشتک بزن که از من برات اس ام اس اومده.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

از فرش فروشی مزاحمتون میشم . اجازه میدین دلمو فرش زیر پاتون کنم تا هیچ جا جز دل من پا نزارین....

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد