گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

اس ام اس های تاپ

اس ام اس های تاپ

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

سلام ای*عزیزم*خوابتو دیدم،

تو گفتی نارفیق دیگه بریدم،

خیال کردی بری بی تو میمیرم،

تو رفتی من یکی دیگه میمیرم.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

میدونی چرا وقتیمیری تو رؤیا،وقتی گریه میکنی،یا وقتی کسی رو میبوسی،چشماتومیبندی؟

چون قشنگترین احساسها دیدنی نیست.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

به حساب طلایی قلب شما:

یکصد میلیون عشق و ادب واریز کردم،

طرف خوش حساب شما،

عاشق شما...

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

دوست دارمبمیرم و سیاهپوشت کنم نهاین کهبمونم و فراموشت کنم...

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

فدای ناز عشق نازدانه،

که عشقت کنج دا زد آشیانه،

به یاد سوزش مجنون ز لیلی،

به یادت سوختم در این زمانه.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

تا تو را گم میکنم هر روز و ژیدا میکنم هر شب،

بدین سان خوابها را با تو زیبا میکنم هر شب

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

در عشق اگر عذاب دنیا بکشی،

با اشک هر دو دیده طرح دریا بکشی،

تاخلوت من هزار فرصت باقیست،

تنها نشدی که درد تنهابکشی.

*++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد