گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

اگر شبی نفس های فانوس من خاموش شد اگر به جمله ی اشنایی برخوردی و

اگر شبی نفس های فانوس من خاموش شد اگر به جمله ی اشنایی برخوردی و عده ای به تو گفتند کبوترت در حسرت پر کشیدن پرپر زد تو حرفشان را باور نکن تمام این سالها کنار من بودی کنار دلتنگی دفاترم,در گلدان چینی

+++++

از خدا وند پرسیدم غم را برای چه افریدی؟ گفت : غم را برای خودم افریدم. اخر تا بنده ام غمگین نباشد یاد خالق خود نمی افتد

+++++

عشق اتش روان سوزی است که هر چه شعله ان بیش تر شود زودتر خاموش می شود

+++++

سلام... من یک ستاره از ته ته اسمان هستم... اومدم جلوی اسمون..اخه تعریف ماه رو زیاد شنیده بودم... وقتی دیدم ماه با شنیدن جک های من نمی خنده و همش بهم اخم میکنه ... وقتی دیدم که با محبت های من قلبش نرم نمیشه... تصمیم گرفتم غرورم رو زیر پا بذارم و از راه دوستی باهاش وارد بشم... اما اون منو خورد کرد...دلم رو شکوند... من یک ستاره از سراب اسمان های دلم هستم..یه ستاره ی دلشکسته.... بیشتر از این نمیخوام خورد بشم... بذارین به مدت توی اسمون نباشم تا تا دل سنگ ماه برام تنگ بشه... یه کم به دورو برش نگاه کنه و خوب گوش کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد